دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دانستنی‌هایی در خصوص دکوراسیون داخلی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دانستنی‌هایی در خصوص دکوراسیون داخلی

کتاب دانستنی‌هایی در خصوص دکوراسیون داخلی به معرفی و بررسی نکاتی در خصوص دکوراسیون منزل، مانند رنگ‌ها و نحوه‌ی چیدمان وسایل می‌پردازد.

در بخشی از کتاب دانستنی‌هایی در خصوص دکوراسیون داخلی می‌خوانیم:

مشخص کردن فضاهای خانه

هر بخش از خانه را با چیزی مانند رنگ دیوار، قالیچه، یا یک مبلمان خاص مشخص کنید. سعی کنید هیچ یک از فضاهای خانه با هم تلفیق نشوند چرا که اگر این اتفاق رخ دهد فضای کوچک، کاراکتر خود را از دست داده و حتی کوچک‌تر نیز به نظر خواهد رسید.

قراردادن تخت در بالای اتاق

وقتی اتاق خواب خانه‌تان آن‌قدر کوچک است که برای تمام وسایل اتاق جایی پیدا نمی‌شود، بنابراین
باید از فضای موجود به صورت عمودی نیز استفاده کنید، برای این منظور باید طراحی اتاق به گونه‌ای باشد که تخت در بالا قرار بگیرد. در این صورت می‌توانید از فضای زیر تخت نیز استفاده کنید، برای مثال می‌تواند فضایی برای قرار دادن لباس‌ها و یا میز تحریر و … باشد.

از مبلمان سفارشی

بهتر است در یک فضای کوچک همه چیز از قفسه‌ها گرفته تا جزیره آشپزخانه و… مخصوص همان فضا طراحی و ساخته شود. برای مثال هر تکه از وسیله‌های این خانه به صورت چند منظوره طراحی شده است.

وسایل چرخ دار

انعطاف‌پذیری یکی از کلیدهای طراحی در فضای کوچک است، برای مثال مبلمان چرخ‌دار راحت‌تر جا‌‌به‌جا می‌شوند و حتی گاهی می‌توان در مواقع لوزم به این وسیله، ماهیت و کاربرد آن اتاق را سریع تغییر داد.

کلمات کلیدی: دکوراسیون داخلی، دکوراسیون داخلی ایرانی، دکوراسیون داخلی آشپزخانه، دکوراسیون داخلی پذیرایی، نکات مهم در چیدمان منزل، نکات دیزاین منزل، همه چیز در مورد دکوراسیون داخلی، در مورد دکوراسیون خانه، نکات چیدمان منزل، نکات مهم در طراحی داخلی منزل، دکوراسیون داخلی، طراحی دکوراسیون داخلی منزل، دکوراسیون داخلی منزل کوچک، نکات دکوراسیون داخلی، آموزش دکوراسیون منزل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.