دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رسم فنی کابینت چوبی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رسم فنی کابینت چوبی

کتاب رسم فنی کابینت چوبی نوشته‌ی داود توبه خواه فرد و امیر نظرى نقشه‌ی انواع کابىنت ساده‌ی تکى مانند دراور، پاتختى، کمد لباس، جا کتابى، جاظرفى (ویترین)، قفسه دیوارى جاکفشى و جعبه کمک هاى اولیه را ارائه کرده و نکات آموزشى، اصول فنى در برش و دتایل هاى مختلف کابینت را توصیه می‌کند.

گفتنى است در پىشینهٔ فرهنگ ایرانى استفاده از کابینت به صورت صندوق، گنجه و کمد معمول بوده است و بعدها با الهام از طرح هاى رایج در اروپا و کشورهاى پیشرفته این صنعت، به شکل مدرن و امروزى، طراحى و ساخته شده است.

در بخشی از کتاب رسم فنی کابینت چوبی می‌خوانیم:

متأسفانه تعداد انگشت‌شماری از اشیا و ملزومات چوبی مربوط به دوران اولیه بشر باقی مانده است. قدیمی‌ترین نمونه‌ها مربوط به کشور مصر است، که هوای گرم و خشک آن، مانع از پوسیدگی چنین اشیایی در اثر رطوبت شده است. مجسمه چوبی تقریبا 1 متری معروف به «شیخ ال بلد»، که در سال 1860 میلادی در منطقه کارناک مصر کشف شد و حداقل مربوط به 2500 سال قبل از میلاد می‌باشد، نمونه‌ای از آن‌هاست.

کلمات کلیدی: آموزش کابینت سازی، آموزش کابینت سازی، ساخت کابینت، نقشه کشی کابینت، طراحی کابینت، صنایع چوب، کابینت سازی چوبی، آموزش کابینت سازی pdf، آموزش کابینت سازی رایگان، کتاب آموزش کابینت سازی، آموزش ام دی اف کاری، آموزش ام دی اف کاری pdf، آموزش ساخت کابینت چوبی، ساخت کمد لباس، ساخت کمد لباس چوبی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.