دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش کابینت سازی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش کابینت سازی

کتاب آموزش کابینت سازی نوشته‌ی مهدی علیمحمدی، به شما کمک می‌کند تا در 15 روز به یک استادکار حرفه‌ای تبدیل شوید. تمامی روش‌های گفته شده در کتاب به صورت کاملاً ایرانی و منطبق با شرایط کشور است.

شاید برای شما سوال ایجاد شود که مگر ساخت کابینت در ایران و خارج از آن متفاوت است؟ بله، قطعاً متفاوت است روش ساخت کابینت در ایران با کشورهای غربی کاملاً متفاوت است و گاهاً متریال و مواد اولیه‌ای که مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز تفاوت بسیاری دارد.

اما مسئله مهمی که مهدی علیمحمدی در تمامی دوره‌های آموزش کابینت سازی خود در سامان چوب مطرح می‌کند این است که استانداردهای ساخت و طراحی کابینت در تمام دنیا یکسان است. در ایران نیز از استانداردهای کتاب اطلاعات معماری نویفرت استفاده می‌شود. در این کتاب به صورت خلاصه به بحث‌های ساخت کابینت، مواد اولیه ساخت کابینت ام دی اف، ماشین‌آلات و ابزارآلات مورد نیاز برای ساخت کابینت و در آخرین مرحله اجزای ساخت کابینت زمینی پرداخته می‌شود.

آیا کابینت سازی شغل پردرآمدی است؟ آیا می‌توان در مدت زمانی که گفته شده است این شغل را یاد گرفت؟ صنعت کابینت و دکوراسیون داخلی جز صنعت‌های پرسود است و اگر شما هم جذب درآمد این صنعت شده‌اید راه سختی را در پیش دارید. زیرا اگر تمرکز خود را فقط بر روی درآمد این شغل بگذارید نمی‌توانید به راحتی آموزش ببینید. درست است که درآمد خوبی در انتظار شماست اما نبود علاقه باعث کند شدن پیشرفت شما و در نهایت شکست شما می‌شود.

حال سوال شما این است که اگر اشتیاق سوزانی داشتیم چه می‌شود؟ نویسنده‌ی این کتاب به شما اطمینان می‌دهد اگر با اشتیاق و علاقه شروع به یادگیری و اجرای نکات گفته شده کنید بسیار سریع‌تر از آن چیزی که در ذهن دارید پیشرفت می‌کنید.

او کارآموزانی بسیاری از شهرهای مختلف ایران عزیز داشته که الان به وجودشان افتخار می‌کند. دوستانی که با یادگیری این صنعت از کشور خارج شده و خدمات خود را به ایرانی‌ها و مردم کشور کانادا و استرالیا ارائه می‌کنند. بله کانادا! یکی از مواردی که در کشورهای مهاجرپذیر خواهان آن هستند دکواتورها هستند و شما می‌توانید از این فرصت بی‌نظیر استفاده کنید.

کلمات کلیدی: آموزش کابینت سازی، آموزش کابینت سازی، ساخت کابینت، نقشه کشی کابینت، طراحی کابینت، کابینت سازی چوبی، کابینت ایرانی، کابینت مدرن، کابینت ام دی اف، آموزش ساخت کابینت pdf mdf، دانلود رایگان کتاب آموزش ساخت کابینت mdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.