دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF انفجار افکار طراحی داخلی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی انفجار افکار طراحی داخلی

کتاب انفجار افکار طراحی داخلی نوشته‌ی سجاد شهبازی، بستر خیلی خوب و موثری برای طراحان، معماران و حتی افراد غیر متخصص است که می‌خواهند منزل و محل زندگی خود را تغییر دکوراسیون دهند و بازسازی کنند و نیاز به مشاوره در عرصه‌ی تحقق اهداف خود، برای اجرای هر چه بهتر پیدمان خانه و آرامش بخش نمودن آن دارند.

از این کتاب میتوان با قدرت تمام به عنوان یک کتاب آموزشی گام به گام برای طراحی دکوراسیون داخلی و دیزاین محل زندگیتان نام برد که علاوه بر موضوع دیزاین به مبحث رنگ‌ها و تاثیرات بسیار زیاد و مستقیم آن‌ها بر روحیه انسان و دریافت انرژی‌های مثبت برای ساخت زندگی آرام و دلنشین در کنار خانواده نیز می‌پردازد.

در بخشی از کتاب انفجار طراحی داخلی می‌خوانیم:

تصور کنید هنگام وارد شدن به منزل دوست یا اقوام خود بعد از روبرو شدن بادرب ورودی و فیلترینگ که در مبحث مرتبط با آن انرژی و احساس انتقال دهنده آن صحبت کردیم با اولین فضایی که برخورد می‌کنید آشپزخانه است و اگر از رنگ‌هایی با طیف رنگی منتقل انرژی مثبت در آن استفاده نشده باشد در همان ابتدای ورود حضور شما در آن مکان دچار تخلیه انرژی و حس منفی شده و ترک کردن آن محل در زمان کوتاه تر از آنکه برایش برنامه ریزی کرده بودید امری حیاتی می‌شود و در مقابل اگر از رنگ‌های منتقل کننده انرژی مثبت استفاده شده باشد علاقه شما را به سپری کردن زمان بیشتر در خانه دوست و اقوام خود به مراتب بیشتر می‌شود و نکته دیگر که می‌خواهم به آن اشاره کنم این است که بعضی از طیف‌های رنگی بسته به ساکنین آن مکان تعریف می‌شود و ممکن است برای شما حس خوبی نداشته باشد ولی برای آن‌ها سر شار از انرژی مثبت و حس خوب است و در نهایت پیشنهاد من استفاده از رنگ‌هایی است که چشم شما و میهمانتان با نظاره به آن‌ها خسته نشده و بیشتر جنبه عموم را در نظر بگیرد تا جنبه شخصی زیرا این امر باعث انتقال نیرو وانرژی روحی مثبت از تمام جهات بصری می‌شود.

کلمات کلیدی: چیدمان خانه های کوچک ایرانی، دکوراسیون منزل ایرانی ساده، دکوراسیون داخلی منزل، دکوراسیون داخلی منزل کوچک، دانلود کتاب طراحی داخلی pdf، سبک های معماری داخلی pdf، معماری داخلی pdf، دکوراسیون منزل ایرانی شیک، دکوراسیون خانه های ایرانی کوچک، دکوراسیون داخلی منزل ایرانی، طراحی دکوراسیون داخلی منزل، زیباترین دکوراسیون داخلی منزل، دیزاین خانه های ایرانی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.