دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مبانی کشت و زرع

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مبانی کشت و زرع

کتاب مبانی کشت و زرع نوشته‌ی اسماعیل پورکاظم، به بررسی تاریخچه‌ی زراعت، اهمیت آن در زندگی بشر، کشاورزی مکانیزه، طبقه‌بندی گیاهان زراعی و ... می‌پردازد.

بشر اولیه معمولا غذای مورد نیاز خود را از طریق شکار به دست می‌آورد و زندگی خود را به شکل گروهی در غارها می‌گذراند ولیکن به تدریج آموخت که از طریق کاشتن بذوری که در طبیعت جمع آوری می‌کرد، می‌تواند غذای بیشتر و مطمئن تری کسب نماید. از آثار باقیمانده از دوران‌های پیشین چنین بر می‌آید که غلات از جمله گندم جزو اولین گیاهانی بوده‌اند که از حدود ۱۰ هزار سال پیش در ناحیه بین النهرین یعنی حدواسط رودهای دجله و فرات در کشور عراق کنونی کشت می‌شده‌اند و پس از آن گیاهان دیگری توسط انسان‌ها از گستره طبیعت وحشی انتخاب شدند و برای زراعت اهلی گردیدند.

کلمات کلیدی: دانلود رایگان کتاب کشاورزی pdf، کشاورزی، محصولات کشاورزی، محصولات زراعتی، دانلود کتاب کشاورزی، آموزش کشاورزی، آموزش زراعت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.