دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب فلفل سبزها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب فلفل سبزها

کتاب فلفل سبزها تألیف اسماعیل پورکاظم، شما را با شیوه‌های پرورش فلفل‌های سبز و جنبه‌های گوناگون معضلات و قابلیت‌های آن‌ها آشنا می‌کند و می‌تواند دانش‌پژوهان، کارشناسان و علاقمندان را در راستای نیل به خودکفایی و امنیت غذایی کشور یاری رساند.

فلفل سبزها (قلمی، دلمه ای) و به عبارتی فلفل‌های تند و شیرین از جمله میوه هایی هستند که به عنوان سبزیجات مصرف می‌شوند. آن‌ها امروزه نقش بارزی در اقتصاد کشاورزی گلخانه‌ای بر عهده دارند. فلفل‌های سبز از جنبه‌های غذایی و دارویی حائز ارزش والایی می‌باشند؛ لذا میزان و گسترۀ تولید این‌گونه مواد غذایی هر ساله در جهان افزایش می‌یابد.  

در بخشی از کتاب کتاب فلفل سبزها می‌خوانیم:

میوه‌های فلفل پس از رسیدن به سالن‌های تفکیک و بسته‌بندی تحت عملیات مختلفی قرار می‌گیرند. میوه‌های فلفل باید پس از برداشت بلافاصله خنک شوند تا بر عمر قفسه‌ای آنان افزوده گردد. خنک کردن میوه‌ها را می‌توان با پاشیدن آب سرد بر سطح آن‌ها انجام داد ولی هیچگاه نباید میوه‌های فلفل را برای این منظور درون آب سرد قرار داد زیرا با نفوذ آب از طریق گلگاه و یا مجاری زیر "کالیکس" به درون میوه‌ها باعث تسریع در فساد آنان می‌شود.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب کشاورزی، آموزش کشاورزی، کاشت فلفل در گلخانه، محصولات کشاورزی، تولیدات کشاورزی، سیستم های کشاورزی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.