دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب خودکشی موقت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب خودکشی موقت

کتاب خودکشی موقت، مجموعه شعری کوتاه از سروده‌های سپنتا سپهری است.

این کتاب شامل ۴۰ شعر آزاد کوتاه است که در واقع گزیده‌ای از سردوه‌های سپنتا سپهری در فاصلهٔ سال‌های ۹۴ تا ۹۶ است. بیشتر شعرهای این مجموعه پیرامون موضوعات عشق، تنهایی و مرگ هستند. البته چند شعر از این مجموعه هم به گونه‌ای اعتراضی، به موضوعات سیاسی و اجتماعی می‌پردازد.

سپهری با پرهیز از روند رایج امروزی برای نگارش شعر آزاد بلند سعی در انتقال احساس و محتوا با به کارگیری کم‌ترین سطرهای ممکن را داشته است.

تمرکز روی استفاده از تصاویر ناب و بکر شاعرانه و هم‌چنین توجه به بعضی از موضوعات بدیع به جای به هم ریختن ساختار زبانی یا هنجارگریزی‌های فرمی، اصلی‌ترین دلیل لذت‌بخش بودن این مجموعه برای تمام مخاطبان می‌باشد؛ به گونه‌ای که مخاطب گاهی احساس روبه‌رو شدن با ترانه‌های ناموزون و یا حتی داستان‌های بسیار کوتاه را دارد. با این همه، تأثیرپذیری مؤلف از شاعران مطرح معاصری هم‌چون عبدالملکیان، رسول یونان و عباس صفاری انکار نشدنی است.
 

کلمات کلیدی: شعر آزاد، شعر رمانتیک، دانلود pdf شعر، شعر آزاد کوتاه، شعر کوتاه، شعر فارسی، شعر امروز، شعر عاشقانه، دلنوشته، دانلود مجموعه شعر عاشقانه، مجموعه شعر،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.