دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چگونه یک هکر روانشناسی در تولید محتوا شوید؟

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چگونه یک هکر روانشناسی در تولید محتوا شوید؟

 کتاب چگونه یک هکر روانشناسی در تولید محتوا شوید؟ به قلم ناتاشا جعفری نوشته شده است. این روزها مخاطبین همه کسب و کارها هوشمند شده‌اند و با توجه به بازار پررقابت امروز با هر راهکار کلاه سیاه و حقه و فریبی نمی‌توان مخاطب را وادار به اقدام و خرید کرد.

نمی‌توانیم دست روی دست بگذاریم و در انتظار ورشکستگی بنشینیم، بلکه برای هر مشکل و مساله ای باید راه حل خودش را کشف کنیم و آن راه حل‌ها را به بهترین شکل ممکن اجرا کنیم. این روزها مشخصاً یکی از راهکارهای غلبه بر مخاطب بی حوصله و هوشمند، تولید محتوای مطابق با اصول تخصصی روانشناسی و شناخت مخاطب هدف است. اما آیا برای کسب درآمد بیشتر لازم است هر روز چندین کتاب روانشناسی بخوانیم و ماه‌ها صرف مطالعه روان شناسی به صورت تخصصی بکنیم و فرصت‌ها را از دست دهیم و بگذاریم رقیبان از ما جلو بیافتند؟ قطعاً این راهکار عملی و سودآوری نیست.

راه کار منطقی و زود بازده مطالعه قوانین و اصول روانشناسی و شناخت پرسونای مخاطب از طریق متن‌های خلاصه و ساده شده است. در این کتاب الکترونیکی رایتینا ما تمام تلاش خود را کرده‌ایم که ۸ راهکار هک روانشناسی برای تولید محتوای حرفه‌ای را از جدیدترین منابع گرد آوری کنیم، ترجمه کنیم و مطالبی را هم از تجربیات شخصی خودمان به آنها اضافه کنیم و در اختیار شما بگذاریم.

کلمات کلیدی: انواع محتوا، افزایش فروش از طریق بازاریابی محتوا، افزایش فروش سایت، افزایش ترافیک، آموزش بازاریابی، بازاریابی محتوا، بازاریابی محتوا، سئو، افزایش فروش وبسایت، افزایش فروش،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.