دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب خلاقیت در فروش تا خلق ثروت

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب خلاقیت در فروش تا خلق ثروت

کتاب خلاقیت در فروش تا خلق ثروت اثر سید محمد مصطفوی، به شما کمک می‌کند تا با خلاقیت خودتان کارهای کوچک اما تأثیرگذار انجام دهید تا فروشتان را بالا ببردد و مشتری‌هایتان را افزایش یابند.

شرایط اقتصادی کشور به حد بحران رسیده و خرید و فروش تا حدی سخت شده است. قیمت‌ها هر روز افزایش می‌یابد و ممکن است شما به عنوان فروشنده سردرگم شده باشید و از خرید و فروش محصولات خود مطمئن نیستید. در این شرایط شما فروشندگان عزیز حق دارید که نگران سرمایه و آینده‌ی خود باشید. همه‌ی فروشندگان نیاز به یک بازار پایدار و مطمئن دارند اما در حال حاضر شرایط ناپایدار و بی‌ثبات است.

امروزه ممکن است مردم با دقت بیشتری خرید کنند و یا به راحتی محصول یا خدمتی را نخرند. شما فروشنده هستید و صاحب مغازه نمایشگاه یا شرکت می‌باشید. هزینه‌های پیش‌بینی شده و نشده‌ای دارید. حال اگر نتوانید محصول یا خدمت خود را بفروشید ممکن است از پس هزینه‌ها برنیایید. پس شما فروشندگان عزیز باید کاری کنید تا فروشتان را بالا ببرید.

به نظر شما در شرایط اقتصادی الان ایران یک فروشنده با صرف هزینه‌ی مناسب و مدیریت درست چه کاری می‌تواند انجام دهد تا فروش خود را افزایش دهد؟ با چه راهکاری فروشنده می‌تواند نرخ تبدیل مراجعه‌کننده به خریدار را افزایش دهد؟ تغییر دکوراسیون و ظاهر مغازه؛ تبلیغات نامناسب با هزینه‌ی بالا؛ افتتاح یک فروشگاه یا مغازه بدون داشتن علم فروشندگی و به طور کلی انجام کارهای همیشگی که معمولاً نتیجه‌ای جز ضرر هم ندارد!

کتاب خلاقیت در فروش تا خلق ثروت شامل موارد کاربردی است از جمله: آشنایی با خلاقیت؛ تمرین‌های عملی و مطمئن مخصوص فروشندگان؛ تکنیک‌های خلاقیت در فروش؛ داستان‌های خلاقیت فروشندگان و فروش زیاد آن‌ها از طریق خلاقیت و روش‌های پیشنهادی خلاقیت در فروش.

در بخشی از کتاب خلاقیت در فروش تا خلق ثروت می‌خوانیم:

دنیای امروز به سرعت در حال تغییر و تحول و پیشرفت است. طبق تحقیقات انجام شده به این نتیجه رسیدند که پیشرفت بشر از سال‌های 1900 تا 2000 مساوی است با پیشرفت کل حیات بشری و در ادامه همان تحقیق در سال 2010 نتیجه این بود که پیشرفت بشر در ده سال اخیر مساوی صد سال گذشته و در سال 2016 پیشرفت سه سال گذشته مساوی کل حیات بشری بوده است، بنابراین برای این که از این سرعت و روند رشد عقب نمانیم یادگیری خلاقیت و نوآوری نخستین شرط بقا و دوام در زندگی، کسب و کار و فروش امروز است. خلاقیت فرآیندی است که انسان را فعال، پویا، پرانرژی و زنده نگه می‌دارد و او را قادر می‌سازد از همه‌ی امکانات اطراف خود جهت بقا، تغییر و تحول، رشد و تکامل خود استفاده کند.

کلمات کلیدی: فروش حرفه ای، تکنیکهای فروش، روش های فروش کالا، شگردهای فروش بیشتر، راهکارهای فروش موفق، روش های نوین فروش، راهکارهایی برای فروش بیشتر، ایده های فروش، روش های جذب مشتری برای فروش بیشتر، فروش بهتر، کسب ثروت، تکنیک های کسب ثروت، افزایش فروش، آموزش فروش،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.