دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تست A/B چیست و چگونه می‌توان برای افزایش فروش از آن استفاده کرد؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تست A/B چیست و چگونه می‌توان برای افزایش فروش از آن استفاده کرد؟

کتاب تست A/B چیست و چگونه می‌توان برای افزایش فروش از آن استفاده کرد؟ نوشته‌ی مهران منصوری فر، اطلاعات مفید و جامعی درباره‌ی تست A/B، فواید و چگونگی انجام آن ارائه می‌دهد. با کمک این تست قادر خواهید بود بازدهی وبسایتتان را تا چندین برابر افزایش دهید.

آیا می‌دانید چگونه باید تست A/B انجام داد و نرخ‌های تبدیل سایت را به سرعت بهبود بخشید؟ اگر روی محتوای خود تست A/B انجام ندهید، به درآمدی که باید دست یابید، نمی‌رسید. تنها راه ارزیابی واقعی قیف تبدیل (conversion funnel) و کمپین‌های تبلیغاتی‌، گرفتن اطلاعات به صورت مستقیم از بازخورد خود مشتریان است. حدس و گمان کارساز نیست و شما به داده‌های سخت (hard data) نیاز دارید تا بفهمید که مخاطبانتان به المان‌های خاصی که در وبسایت شما وجود دارد چه واکنشی نشان می‌دهند.

در بخشی از کتاب تست A/B چیست و چگونه می‌توان برای افزایش فروش از آن استفاده کرد؟ می‌خوانیم:

تست A/B فرایند مقایسه دو ورژن از یک صفحه وبسایت، ایمیل یا دیگر دارایی‌های مربوط به بازاریابی است به طوری که تنها یکی از المان‌های آن‌ها متفاوت باشد. برای مثال، اگر شما می‌خواهید روی عنوان یک صفحه تست A/B انجام ‌دهید باید دو ورژن از آن صفحه ایجاد می‌کنید و فقط عنوان یکی را تغییر دهید.

پس از اینکه ورژن A و B را آماده کردید، هر یک از آن‌ها را به نیمی از بازدیدکنندگان نمایش می‌دهید. این تست بر اساس معیارهای خاص مانند نرخ تبدیل (conversion rate) یا مدت زمان حضور کاربر در صفحه (time on page) به شما خواهد گفت که کدام ورژن نزد مخاطبان محبوب‌تر است.

کلمات کلیدی: روش های افزایش فروش اینترنتی، افزایش فروش سایت فروشگاهی، موفقیت در فروش اینترنتی، افزایش فروش وبسایت، اصول افزایش فروش، تکنیک های فروش بیشتر، راه های افزایش فروش، افزایش فروش، تجارت الکترونیک، مقاله در مورد تجارت الکترونیک، تجارت الکترونیک pdf، آزمایش ab چیست، تست a/b چیست، دانلود رایگان کتاب، دانلود رایگان کتاب pdf، دانلود کتاب با لینک مستقیم، دانلود کتاب برای موبایل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.