دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چگونه با وبلاگ نویسی و تولید محتوا روزانه حداقل ۱۲۰ هزار تومان درآمد کسب کنیم؟

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چگونه با وبلاگ نویسی و تولید محتوا روزانه حداقل ۱۲۰ هزار تومان درآمد کسب کنیم؟

در کتاب چگونه با وبلاگ نویسی و تولید محتوا روزانه حداقل ۱۲۰ هزار تومان درآمد کسب کنیم؟ نوشته ناتاشا جعفری شما قرار است با ۱۱ راهکار تجربه شده برای وبلاگ نویسی و تولید محتوای حرفه‌ای آشنا شوید که اگر به آن‌ها عمل کنید بدون شک می‌توانید در هر روز حداقل ۱۲۰ تومان درآمد خالص داشته باشید.

شاید در این روزها در مورد کسب درآمد از وبلاگ نویسی یا به عبارت کلی‌تر تولید محتوا زیاد شنیده باشید، و شاید هم اگر کمی قدرت نویسندگی و چیدن کلمات کنار هم را داشته باشید بارها قلقلک‌تان آمده که چرا من از این راه پول در نیاورم؟ یا شاید هم دوست داشته باشید در کنار کار اصلی‌تان به عنوان کار دوم و به عنوان فریلنسر محتوا نویسی کنید و در ازای آن پول بگیرید و به این شکل از ساعت‌های بیکاری‌تان هم استفاده مفید بکنید. در کنار تمام مهارت‌هایی که برای تولید محتوا به صورت حرفه‌ای نیاز دارید باید راه پول درآوردن از محتوا نویسی یا وبلاگ نویسی را هم بلد باشید.

در کتاب چگونه با وبلاگ نویسی و تولید محتوا روزانه حداقل ۱۲۰ هزار تومان درآمد کسب کنیم؟ نوشته ناتاشا جعفری شما قرار است با ۱۱ راهکار تجربه شده برای وبلاگ نویسی و تولید محتوای حرفه‌ای آشنا شوید که اگر به آن‌ها عمل کنید بدون شک می‌توانید در هر روز حداقل ۱۲۰ تومان درآمد خالص داشته باشید.

اگر به کار تولید محتوا و وبلاگ نویسی علاقه مند باشید شاید تا به حال بارها شده است که سَرَکی در زندگی افراد حرفه‌ای در این زمینه کشیده باشید و کنجکاو شده باشید که چرا این افراد می‌توانند درآمدهای میلیونی داشته باشند اما شما حتی شاید تا به حال نتوانسته باشید ۱۰ هزار تومان از طریق نویسندگی درآمدی به دست آورید.

مشخصا همه ما می‌دانیم که به غیر از نکات تخصصی و حرفه‌ای باید راه پول درآوردن در هر زمینه‌ای را بلد باشیم. چه زیادند افراد بسیار حرفه‌ای و متخصص که هیچ درآمدی ندارند و چه زیادند افرادی با تخصص و اطلاعات متوسط که کارشان و حتی نفس کشیدن شان پول ساز است! شما دوست دارید جزو کدام دسته باشید؟ اگر شما هم مثل من دوست دارید جزو گروه دوم باشید پس این 11 راهکار را انجام دهید.

کلمات کلیدی: وبلاگ، وبلاگ نویسی، تولید محتوا، بازاریابی محتوا، افزایش فروش، سئو، افزایش فروش وبسایت، انواع محتوا، آموزش وبلاگ، طراحی وبلاگ، ساخت وبلاگ،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.