دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ووکامرس چیست؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ووکامرس چیست؟

کتاب ووکامرس چیست؟ نوشته‌ی نگین حبیب زاده، به معرفی افزونه‌ای برای طراحی وب‌سایت‌های فروشگاهی پرداخته است که با نصب سریع و آسان آن می‌توانید در کمتر از چند دقیقه فروشگاهی آنلاین و حرفه‌ای با تمام امکانات پیاده‌سازی و مدیریت کنید.

افزونه ووکامرس دارای امکانات بسیار زیادی است که با خواندن این کتاب از آن‌ها مطلع خواهید شد. ووکامرس با اینکه خود یک افزونه است که در دل وردپرس نصب می‌شود اما دارای افزونه‌های بسیار زیادی نیز هست که طراحان و برنامه‌نویسانی در سراسر دنیا در جهت توسعه ووکامرس برای آن طراحی و عرضه کرده‌اند. ووکامرس یک افزونه اپن سورس یا به عبارتی متن‌باز است که اگر شما به دانش کد نویسی مسلط باشید می‌توانید با دسترسی به کدهای آن تغییرات دلخواه را در فروشگاهتان ایجاد کنید.

در بخشی از کتاب ووکامرس چیست؟ می‌خوانیم:

شما با نصب و فعال سازی افزونه‌های مختلفی که برای این منظور طراحی شده‌اند می‌توانید اسلایدرهای بسیار زیبا در صفحه اصلی سایتتان قرار دهید. از این اسلایدر می‌توانید به منظور‌های مختلف استفاده کنید. مثلا برای برگزاری جشنواره‌های فصلی , معرفی محصولات پر امتیاز , معرفی آخرین محصولات , معرفی تخفیفات و... .

بسیاری از کاربران سایت‌های فروشگاهی یکی از ملاک‌های زیبایی فروشگاه‌های آنلاین را داشتن اسلایدر‌های متنوع و زیبا می‌دانند. پس به شما توصیه می‌کنیم که حتما از اسلایدر‌ها جهت زیباتر کردن فروشگاهتان بهره ببرید.

کلمات کلیدی: ویژگی یک طراحی سایت خوب، طراحی سایت موفق، دانلود رایگان کتاب، دانلود کتاب با لینک مستقیم، دانلود کتاب برای موبایل، آموزش طراحی وب سایت pdf، pdf آموزش طراحی سایت، طراحی سایت pdf، طراحی سایت اینترنتی رایگان، کتاب طراحی سایت pdf، آموزش ساخت سایت، افزونه های ووکامرس، ووکامرس چیست، آموزش ووکامرس pdf، آموزش حرفه ای ووکامرس، امکانات ووکامرس، آموزش ساخت فروشگاه با ووکامرس،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.