دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب پلاگین (افزونه) چیست و چه کاربردی دارد؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب پلاگین (افزونه) چیست و چه کاربردی دارد؟

مهران منصوری فر در کتاب پلاگین (افزونه) چیست و چه کاربردی دارد؟ به بررسی اینکه پلاگین چیست و کاربردهای آن به خصوص در وردپرس می‌پردازد.

امروزه پلاگین‌ها یا افزونه‌ها بخشی جدایی ناپذیر از نرم افزارها و برنامه‌های کامپیوتری می‌باشند که به کمک آن‌ها خیلی از مراحل انجام یک کار کوتاه و آسان‌تر می‌شود.

اگر به اندازه کافی در رسانه‌های اجتماعی و فضای اینترنت وقت بگذرانید در حالیکه با مقوله وب سایت یا وبلاگ هم آشنایی مختصری داشته باشید، پلاگین یا افزونه وردپرس اصطلاحی است که مطمئنا به آن بر خواهید خورد. پلاگین‌ها که ممکن است شما آن‌ها را با نام افزونه هم بشناسید، در حقیقت بخش جدایی ناپذیر برنامه‌های کامپیوتری، علی‌الخصوص در حوزه وبگردی و تولید محتوا در اینترنت هستند. این ابزارها بوجود آمده‌اند تا اطمینان حاصل کنند که ما در برآوردن نیاز‌های اساسی‌مان، از مشاهده اسناد گرفته تا تماشای فیلم یا اجرای یک بازی، با مشکلی مواجه نباشیم. در این کتاب به بررسی ماهیت و کاربرد افزونه‌ها در دنیای کسب و کار دیجیتال پرداخته می‌شود. 

پلاگین (Plug-in) یا (Add-on) مولفه‌ای نرم افزاری است که قابلیت مشخصی را به یک برنامه کامپیوتری موجود اضافه می‌کند و به تنهایی کاربردی ندارد. برای مثال، وقتی شما قصد دارید تا ویدئوی موجود در یک وبسایت را تماشا کنید، ممکن است به یک افزونه نیاز داشته باشید. درصورتی که افزونه مورد نظر را بر مرورگر خود نصب نداشته باشید، مرورگر شما قادر به تشخیص اینکه چطور آن ویدئو را اجرا کند، نخواهد بود. 

کلمات کلیدی: آموزش ترفند های رایانه ای، آموزش پلاگین، راهنمای ورد پرس، آموزش ورد پرس، طراحی سایت، طراحی سایت با ورد پرس، نصب پلاگین ها ورد پرس، آموزش نصب پلاگین ها ورد پرس،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.