دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب پایتون مقدماتی

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب پایتون مقدماتی

کتاب پایتون مقدماتی نوشته‌ی مهدی یکتامنش، به آموزش آسان یک زبان برنامه نویسی سطح بالا می‌پردازد.

پایتون یک زبان شی گرا و مفسر، به عنوان جایگزینی برای زبان ABC به دلیل عدم پشتیبانی از استثنا‌ها است. پایتون یک زبان برنامه نویسی سطح بالاست و این به این معنا که به زبان انگلیسی بسیار شباهت دارد و در عوض از زبان ماشین دور است. زبان ماشین مانند اسمبلی یک زبان سطح پایین است که خوانایی آن برای انسان بسیار سخت و دور از ممکن است. 

در این کتاب پایتون به زبانی بسیار ساده آموزش داده شده و حتی افرادی که کوچک‌ترین سررشته‌ای از برنامه نویسی ندارند نیز می‌توانند به سهولت از آن استفاده کنند و مهارت‌های پایتونی خود را به یک حد قابل قبول برسانند. در کتاب پایتون مقدماتی موارد زیر مورد بررسی قرار گرفته‌اند و برای همه‌ی کاربران (چه لینوکس، چه ویندوز و همچنین کاربران مک) قابل اجراست:

- اصلاً پایتون چی هست؟
- نصب پایتون
- اساس برنامه‌ها رو یاد می‌گیرید اینکه کلاً برنامه‌ها چجوری کار می‌کنند 
- با IDE و IDLE آشنا می‌شوید!
- کار کردن با ()print را یاد می‌گیرید
- از کاربر یک متنی را دریافت می‌کنید -()input  
- استفاده از بسته‌ها را یاد می‌گیرید
- با if و elif و else آشنا می‌شوید
- از ()len استفاده می‌کنید
- مفهوم loop را درک می‌کنید و برای این کار از while کمک می‌گیرید 
- با متغییر‌های مورد نیاز آشنا می‌شوید

کلمات کلیدی: برنامه نویسی پایتون، زبان برنامه نویسی پایتون، آموزش برنامه نویسی پایتون، آموزش زبان برنامه نویسی پایتون، کاربرد زبان برنامه نویسی پایتون، کتاب آموزش پایتون، محیط برنامه نویسی پایتون، آموزش پایتون pdf، خرید کتاب آموزش پایتون، بهترین کتاب آموزش پایتون، آموزش نصب پایتون، Python،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.