دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش HTML برای فوق مبتدی‌ها - الفبای طراحی وب

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش HTML برای فوق مبتدی‌ها - الفبای طراحی وب

کتاب آموزش HTML برای فوق مبتدی‌ها - الفبای طراحی وب نوشته‌ی بهنام خانی، یکی از زبان‌های مهم در طراحی سایت را به شما می‌آموزد.

HTML این امکان را به شما می‌دهد که ساختار اصلی یک صفحه اینترنتی را با استفاده از Tag (تگ)‌های مختلف طراحی کنید. اینکه تگ چیست را در این کتاب به خوبی یاد خواهید گرفت. نویسنده اسم این کتاب را "الفبای طراحی وب" گذاشته است، چون شما سراغ هر زمینه‌ای از طراحی وب سایت که بروید، باید HTML را حتماً بلد باشید. 

یادگیری HTML خیلی خیلی ساده است. فقط باید تمرین کنید. اطلاعات بیشتر راجع به کتاب و HTML را می‌توانید داخل کتاب پیدا کنید. نکته کلیدی و در واقع نقطه قوت کتاب این است که به زبانی ساده نوشته شده تا شما بتوانید سریع این زبان را یاد بگیرید.

کلمات کلیدی: کتاب آموزش HTML، طراحی وب اچ تی ام ال، آموزش html به زبان ساده pdf، آموزش html5 pdf، کتاب آموزش HTML، کتاب آموزش HTML، کتاب آموزش html5، آموزش کد نویسی، آموزش کدنویسی html، آموزش کدنویسی html، آموزش کدنویسی اچ تی ام ال، آموزش کدنویسی به زبان html، آموزش اچ تی ام ال، آموزش طراحی وب،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.