دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مقدمه بر آموزش برنامه نویسی هوش مصنوعی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مقدمه بر آموزش برنامه نویسی هوش مصنوعی

 کتاب مقدمه بر آموزش برنامه نویسی هوش مصنوعی نوشته‌ی محمد شعیبی، به دو زبان ساده اما کاربردی PROLOG و LISP را آموزش می‌دهد تا شما بتوانید با خواندن این کتاب مفاهیم اولیه هوش مصنوعی را درک کرده و با دید بازتری به این حوزه کاربردی ورود کنید.

هوش مصنوعی و رابتیک در دهه‌های اخیر بسیار بر روی زبان‌ها افتاده است و نیاز بشر روز به روز بر این علم افزوده می‌شود. از آنجایی که این علم به تازگی به کشور ما ورود کرده است بر آن شدم تا کتابی در این خصوص به رشته تحریر در آورم، هوش مصنوعی دو وجه روح و جسم دارد، روح آن نرم افزارهایی است که در پشت پرده اتفاق می‌افتد و جسمش همان وسایل کاربردی است که ما امروزه می شناسیم.

در فصل‌های مختلف سعی شده تا با مثال های کاربردی به درک بیشتر این علم بپردازیم و همچنین سیر داستانی کتاب سعی دارد تا شما را نه تنها با حوزه هوش مصنوعی بلکه با علم کامپیوتر آشنا کند و به بررسی اجمالی زبان های معروف برنامه نویسی بپردازد.

در بخشی از کتاب مقدمه بر آموزش برنامه نویسی هوش مصنوعی می‌خوانیم:

در آزمایشگاه BELL در اوایل دهه 1970 به منظور تکمیل و باز نویسی نسخه اولیه سیستم عامل UNIX طراحی شد و امروزه نسخه‌های مختلفی از زبان بوجود آمده است. گر چه C یک زبان سطح بالا است ولی غالبا به عنوان زبان برنامه نویسی سیستم و یا برای رفع نیازهایی که در گذشته به کمک زبان اسمبلی برطرف میشدند استفاده میشود. همچنین بسیاری از نرم افزارهای اساسی کامپیوتر به این زبان نوشته می‌شوند. فراگیری این زبان برای مبتدیان کار دشواری است.

کلمات کلیدی: آموزش کار با نرم افزار پرولوگ، آموزش اتولیسپ pdf، اتولیسپ چیست، برنامه های اتولیسپ کاربردی، مثال برنامه نویسی پرولوگ، آموزش پرولوگ+pdf، جزوه هوش مصنوعی به زبان ساده، کتاب هوش مصنوعی به زبان ساده، هوش مصنوعی pdf، برنامه نویسی پرولوگ، آموزش پرولوگ، آموزش پرولوگ به زبان ساده، آموزش زبان prolog، نرم افزار پرولوگ، آموزش LISP، هوش مصنوعی، آشنایی با هوشِ مصنوعی، الگوریتم، هوش مصنوعی چیست pdf، آموزش PROLOG،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.