دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی پادشاه ریش انبوه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی پادشاه ریش انبوه

کتاب صوتی پادشاه ریش انبوه یکی از داستان‌های عامیانه‌ی برادران گریم برای کودکان و نوجوانان است.

پادشاهی بزرگ در یکی از کشورهای شرق کره‌ی زمین زندگی می‌کرد که دختری بسیار زیبا داشت. اما او چنان مغرور بود که هیچ شاهزاده‌ای به خواستگاری‌اش نمی‌آمد. هر از چند گاهی هم که خواستگاری داشت، آن‌ها را به تمسخر می‌گرفت تا این که پادشاه به فکر راه ‌انداختن میهمانی و دعوت کردن همه‌ی پادشاهان و شاهزادگان جوان افتاد.

پرنسس وارد مجلس شد و شروع به گذشتن از میان دعوت شدگان کرد و از هر کسی ایرادی گرفت تا این که به یک جوان عاقل و فرزانه رسید که ریش‌های بلندی داشت. او آن پاشاه را «ریش انبوه» نامید. پادشاه از این کار دختر خیلی ناراحت شد و تصمیم‌گرفت او را به همسری اولین مردی درآورد که وارد قصر می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی پادشاه ریش انبوه می‌شنویم:

آن دو در کنار یکدیگر راه می‌سپردند تا این که پس از طی مسافتی بسیار طولانی به یک جنگل بزرگ رسیدند.
- خدا رو شکر که به اینجا رسیده‌ایم، اما نمی‌دانم چه کسانی بر این جنگل وسیع حکم‌روایی می‌کنند.
- این جنگل در قلمرو پادشاه ریش انبوه است که اگر با او ازدواج می‌کردید، اینک همگی این املاک از آن شما بودند.
- آه متأسفانه من آدم بدبختی هستم، چون که فرصت ازدواج با پادشاه ریش انبوه را داشتم ولی آن را از دست دادم.

کلمات کلیدی: داستان کودک، داستان نوجوان، دانلود داستان آموزنده برای کودکان، کتاب صوتی کودک، دانلود داستان صوتی کودک، دانلود کتاب کودک، داستان بچگانه، دانلود رایگان کتاب صوتی، داستان کوتاه، داستان صوتی، کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی داستان، داستان صوتی، کتاب گویا، king grisly beard،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.