دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی بیلی و ملکه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی بیلی و ملکه

کتاب صوتی بیلی و ملکه اثر استفان رابلی، داستان بیلی پارکر پسری چهارده ساله‌ای با موهای قهوه‌ای و چشمان سبز است که خواهری به روکس دارد. آن‌ها تعطیلات خود را در خانه مادر بزرگشان می‌گذرانند و ماجرای جالبی را رقم می‌زنند.

کتاب صوتی بیلی و ملکه یکی از قصه‌های مجموعه داستان‌های کوتاه از ادبیات جهان محسوب می‌شود که اسماعیل پورکاظم آن را ترجمه کرده است.

در بخشی از کتاب صوتی بیلی و ملکه می‌شنویم:

"روکس" به "بیلی" نگاه کرد. در این لحظه باران هم اندک اندک شروع به باریدن کرده بود. او گفت: بیا به خانه برگردیم. ما امروز نمی‌توانیم عکس خوبی از ملکه تهیّه کنیم. بهتر است شانس خود را روز چهارشنبه امتحان نمائیم، چون ملکه قرار است در آن روز به تماشای فیلمی در شهر لندن بروند. یادت هست؟

چهارشنبه شد. "بیلی" و "روکس" با قطار خودشان را به لندن رساندند. آن‌ها همانطور که در مجلۀ "قصر" نوشته شده بود، در مقابل سینما "اودیون" واقع در میدان "لیزیستر" حاضر شدند. اینک ساعت 7 و 15 دقیقه است و فیلم در ساعت 7 و 30 دقیقه شروع می‌شود.

صدها نفر از مردم در بیرون سینما ازدحام کرده بودند. همۀ آن‌ها دلشان می‌خواست که ملکه را ببینند. اتومبیل حامل ملکه در ساعت 7 و 25 دقیقه وارد محوطه شد.

کلمات کلیدی: مجموعه داستان های کوتاه از ادبیات جهان، کتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک، دانلود کتاب کودک، داستان کوتاه کودکان، کتاب صوتی نوجوانان رایگان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.