دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب لغتنامه مصور انگلیسی، ژاپنی، فارسی

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب لغتنامه مصور انگلیسی، ژاپنی، فارسی

در کتاب لغتنامه مصور انگلیسی، ژاپنی، فارسی اثر مارلن گودمن و ترجمه احسان کوثری نیا از یک روش جذاب برای آموزش بیش از 1500 واژه استفاده شده که به شما کمک می‌کند تا درباره بسیاری از موضوعات مورد علاقه خودتان صحبت کنید. با این واژه‌ها شما می‌توانید درباره خانه، ورزش، فضا، اقیانوس و بسیاری از موضوعات دیگر حرف بزنید. استفاده از این لغتنامه آسان است. در هر صفحه شما تصاویری را می‌بینید که واژه‌های توصیف کننده آن زیر تصویر آمده است. این تصاویر معمولاً بخشی از یک صحنه بزرگ رنگی است. ببینید آیا می‌توانید همه واژه‌ها را در صحنه ببینید! شما از دیدن تصاویر و آموختن واژه‌های جدید بیشتر لذت خواهید برد. این کتاب را می‌توانید بارها و بارها مطالعه کرده و هر بار چیز جدیدی در آن بیابید. شما قادر خواهید بود تا درباره افراد، مکان‌ها، و اشیائی که می‌شناسید صحبت کنید و همچنان واژه‌های جدید زیادی بیاموزید.

کلمات کلیدی: لغتنامه مصور انگلیسی، آموزش لغات انگلیسی، لغات پرکاربرد انگلیسی، لغت انگلیسی، آموزش انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، آموزش عبارات روزمره زبان انگلیسی، کتاب آموزش زبان انگلیسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.