دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش مقدماتی گرامر زبان انگلیسی

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش مقدماتی گرامر زبان انگلیسی

کتاب آموزش مقدماتی گرامر زبان انگلیسی نوشته‌ی سید امیر حسین اخوت، گرامر زبان انگلیسی را از صفر تا سطح متوسط، با زبانی ساده و مثال‌هایی متنوع به شما آموزش می‌دهد و می‌تواند مکملی برای سیستم‌های آموزشی باشد.

محتوای پیش رو، از حروف زبان انگلیسی و انواع آن شروع می‌کند، در ادامه مباحثی مانند ساختار جمله در زبان انگلیسی و اجزای آن، بررسی جزئی اجزای سازنده‌ی جمله (مانند فاعل، فعل، مفعول) و در ادامه اجزای دیگر جمله (مانند صفت، قیود، حروف اضافه) و ... آموزش داده می‌شود.

طبیعتاً امکان دارد که مطالب ابتدایی بحث برای شما تکراری باشد، در این حالت پیشنهاد می‌گردد در صورت این که مطالب اول بحث تکراری است از روی آن گذشته و به ادامه‌ی آن رجوع فرمایید. در صورتی که مباحثی دیگر از این نوشتار تکراری است، پیشنهاد می‌شود که نیم نگاهی به آن انداخته تا نکات آن یادآوری و یا آموخته شود.

کلمات کلیدی: زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، چکیده ای از نکته ها و گرامر زبان انگلیسی، یادگیری گرامر زبان انگلیسی، آموزش گرامر، خودآموز زبان انگلیسی، آموزش گرامر زبان انگلیسی pdf، pdf آموزش زبان انگلیسی، آموزش گرامر انگلیسی، کتاب آموزش گرامر انگلیسی، دانلود کتاب آموزش گرامر انگلیسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.