دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان چون رود جاری باش

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان چون رود جاری باش

رمان چون رود جاری باش مجموعه‌ای از قصه‌ها،‌ عقاید و نظرات پائولو کوئلیو، برشی عرضی در کالبدشناسی فعالیت‌های ادبی او،‌ و بازتابی زیبا از گستره‌ی آفرینش‌های این نویسنده‌ی برزیلی است. این قطعات،‌ مسیر نگاه آفریننده را تصویر می‌کنند،‌ و در این مسیر، همچون عکس‌هایی فوری از بخش‌هایی از زندگی، بر جزئیاتی از حقیقت مکث می‌کند؛ جزئیاتی که تبلور فلسفه‌ی ظریف است،‌ کسی که با همان صفای تماشای یک رود، به مشاهده‌ی هستی می‌نشیند و بی‌تردید. با نیت آشکار کردن راز و روش‌های انسان،‌ برای پیمودن مسیر زندگی. پائولو کوئلیو رسالت خود را تعریف قصه‌های انسان‌ها می‌داند. با نگاه به تعارض درونی همیشگی انسان،‌ که هم مرزها و حدود بی‌شمار دارد و هم روانی با پهنه‌ای بیکران.

کوئلیو می‌خواهد تعریف کند که انسان‌ها کیستند و چگونه‌اند، بی‌آنکه لزوماً مترادف باشد که با اینکه چه می‌خواهند و چگونه تظاهر می‌کنند.

کلمات کلیدی: داستان جالب، رمان خارجی، کتابهای پائولو کوئلیو، رمان احساسی، چون رود جاری باش، عقاید پائولو کوئلیو، مجموعه قصه، مسیر زندگی، جملات پائولو کوئلیو، داستان، رمان، دانلود رمان پائولو کوئلیو، دانلود داستان، Paulo Coelho،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.