دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 9 راهکار تضمینی برای افزایش اعتماد به نفس

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 9 راهکار تضمینی برای افزایش اعتماد به نفس

کتاب 9 راهکار تضمینی برای افزایش اعتماد به نفس تألیف آکادمی مجازی باور مثبت، به تاثیر اعتماد به نفس در زندگی، تعریف و تقسیم‌بندی آن و مباحثی از این قبیل می‌پردازد.

اعتماد به نفس بالا یکی از نیاز‌های مهم هر فردی است و هر فرد باید در زندگی خود از اعتماد به نفس بالایی برخوردار باشد تا احساس مفید بودن و خوشبختی کند، باید بدانید خانم‌ها نسبت به آقایان بیشتر درگیر این مشکل هستند بنابراین راه‌هایی که برای حفظ آن بکار می‌رود در خانم‌ها و آقایان بسیار متفاوت است که در این کتاب می‌خوانید. 

اعتماد به نفس یک جور طرز فکر مثبت راجع به خودتان و توانایی‌هایتان است و درست همان موقعی که همه چیز به‌ هم می‌ریزد، می‌تواند به فریادتان برسد و به شما کمک کند تا در برابر مشکلات‌تان قوی باشید با توجه به تحقیقاتی که تیم آکادمی مجازی باور مثبت انجام داده بزرگ‌ترین و موفق‌ترین آدم‌هایی که می‌شناسیم هم گاهی اوقات دچار کمبود اعتماد به نفس می‌شوند. برای تقویت اعتماد به نفس، مثل هر توانایی و مهارت دیگری باید تمرین داشته باشید تا بتوانید آن را مدیریت کنید، اما وقتی بتوانید خودتان افسار را به دست بگیرید، پیشرفت می‌کنید و زندگی‌تان از این رو به آن رو می‌شود. 

با اینکه بسیاری از خانم‌ها از چهره زیبا و توانایی‌های بارز و بالایی برخوردارند اما باز هم عدم داشتن اعتماد به نفس آن‌ها را درگیر مسائلی کرده است که برایشان بسیار آزار دهنده است و مانع پیشرفتشان شده است. قرار نیست کارهای پیچیده و سختی برای بالا بردن اعتماد به نفس انجام شود کافیست راه‌های ساده بدست آوردن آن را برای تقویت خود بکار برید تا فردی موفق و مفید در جامعه و زندگی شخصی خود باشید. 

اشخاصی که "اعتماد به نفس" بالایی دارند، ارزش خویش را برای دوست داشتن سایرین و مورد علاقه واقع شدن از طرف آنان حفظ می‌کنند. خویش را لایق توجه دانسته و سایرین را هم مورد توجه قرار می‌دهند. صحبت‌های سایرین را می‌شنوند. ارزش خویش را برای شناخت خویش و اطرافیان حفظ می‌کنند.

خودباوری یا اعتماد به نفس یکی از شرایط روانی است که شخص در آن بخاطر تجربه‌های قبلی، به توانایی‌ها و استعدادهای خود در موفقیت انجام کارها به‌طور موفقیت‌آمیز اعتماد و باور دارد خصوصیت دارا بودن اعتمادِ به خویشتن، نقش حیاتی در توسعه و پیشرفت و موفقیت‌های یک فرد ایفا می‌کند  پژوهشگران دریافتند که برخلاف آنچه تصور می‌شود، اعتماد به نفس کودکان تا سن پنج سالگی به‌طور کامل شکل می‌گیرد. 

محققان آمریکایی می‌گویند کودکان زمانی که پنج ساله می‌شوند، از احساس اعتماد به نفسی برخوردار هستند که به لحاظ تکامل با بزرگسالان قابل مقایسه است تاکنون گمان می‌رفت که کودکان تا پیش از رسیدن به سنی که به دبستان بروند، کم سن و سال هستند و نمی‌توانند احساس منفی یا مثبت نسبت به خود داشته باشند

این جمله را بخاطر بسپارید و با کوچکترین ناملایمات از تلاش خویش دست بر ندارید و به سادگی خویش را بازنده تلقی نکنید.

کلمات کلیدی: تغییر رفتار، تغییر زندگی، اعتماد به نفس pdf، کتاب اعتماد به نفس pdf، آموزش بالا بردن اعتماد به نفس، افزایش اعتماد به نفس، مهارت افزایش اعتماد به نفس، آموزش تقویت اعتماد به نفس، رمز اعتماد به نفس، موفقیت در زندگی، راهنمای موفقیت، موفقیتهای فردی، رسیدن به موفقیت، موفقیت شخصی، خودسازی، آموزش خودباوری، تغییر در خود،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.