دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 45 ترفند مرورگرها

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 45 ترفند مرورگرها

مرورگرهای وب نرم‌افزارهای همگانی هستند که روزانه ده‌ها بار اجرا و مورد استفاده قرار می‌گیرند. ظاهر این برنامه‌ها ساده و استفاده ازشان خیلی راحت و بدون پیچیدگی خاصی است اما در درون‌شان انبوهی از رمز و راز نهفته است و به‌کارگیری ترفندهای مختلفی می‌تواند بر جذابیت‌شان اضافه کند.

روی اینترنت صدها و شاید هزاران ترفند برای مرورگرهای وب کروم، فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر یافت می‌شود اما ما در این کتاب الکترونیکی رایگان سعی کردیم ۴۵ ترفند برتر و کاربردی را انتخاب و برای شما جمع‌آوری و آموزش دهیم. حتا اگر یک کاربر حرفه‌ای باشید و با برخی از این ترفندها آشنایی دارید؛ باز هم مطمئن باشید چند نکته و مورد هست که نمی‌دانید و برای‌تان آموزنده است. 

فهرست مطالب کتاب الکترونیکی ۴۵ ترفند مرورگرها:

ترفندهای کروم

ترفندهای اینترنت اکسپلورر

ترفندهای فایرفاکس

ترفندهای مرورگر کروم ویژه اندروید

ترفندهای مرورگر سافاری ویژه آیفون

کلمات کلیدی: آموزش مرورگر گوگل، مرورگر های وب، ترفندهای گوگل کروم، ترفندهای فایرفاکس، ترفندهای مرورگر سافاری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.