دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کلیه اصول طراحی سایت

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کلیه اصول طراحی سایت

یکی از مهم‌ترین نوآوری‌های کامپیوتر اینترنت است. داشتن یک سایت در اینترنت از حضور در آن مهم‌تر است چون طبق آمارهای گرفته شده در ایران حدود 30 میلیون ایرانی در فضای اینترنت حضور دارند و این میزان بستر مناسبی را برای ارائه‌ی خدمات، تبلیغات و غیره فراهم آورده است.

طراحی سایت ممکن است برای بسیاری‌ها دشوار به نظر برسد ولی این‌طور نیست. البته می‌توان گفت که این حرف تا چند سال پیش صحت داشت. چرا که مدیر سایت می‌بایست با کدنویسی آشنا بوده و با محیط خسته‌کننده‌ای سروکار داشته باشد. ولی امروزه با نصب نرم‌افزارهایی که به سیستم مدیریت محتوا شهرت دارند می‌توان به آسانی و بدون روبه‌رو شدن با محیط پیچیده‌ای یک سایت راه‌اندازی کرد. شاید بتوان گفت که کار با سیستم مدیریت محتوا از کار با سیستم‌عامل ویندوز هم آسان‌تر است. این نرم‌افزارها در تمام سیستم‌عامل‌ها قابل اجرا هستند و از طریق مرورگر می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت. اگر در حال حاضر هاست ندارید بعد از خواندن بخش سوم به بخش پنجم بروید (بخش چهارم را نخوانید!). امیدوارم که از خواندن این کتاب لذت ببرید.

فهرست:

قدم اول: آشنایی با هاست و دامین
قدم دوم: طراحی سایت ایستا
قدم سوم: خرید هاست
قدم چهارم: آشنایی با سیپنل
قدم پنجم: شبیه سازی سرور بر روی کامپیوتر شخصی
قدم ششم: الکسا، پیجرنک و سئو
معرفی سایتهای مفید و لینک دانلود نرم افزارها و کتابهای مربوط به طراحی سایت

کلمات کلیدی: آشنایی با هاست و دامین، طراحی سایت ایستا، خرید هاست، آشنایی با cpanel، طراحی سایت، آموزس طراحی سایت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.