دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کامنت مارکتینگ چیست و چگونه می‌توان آن را پیاده‌سازی کرد؟

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کامنت مارکتینگ چیست و چگونه می‌توان آن را پیاده‌سازی کرد؟

مهران منصوری فر در کتاب کامنت مارکتینگ چیست و چگونه می‌توان آن را پیاده‌سازی کرد؟، شما را با پتانسیل‌های کامنت مارکتینگ و نحوه تدوین استراتژی برای این نوع از بازاریابی آشنا می‌کند.

کامنت مارکتینگ (Comment Marketing) یکی از روش‌های مسبوق به سابقه بازاریابی است که استفاده مؤثر از آن، دانش و استراتژی‌های به روز و متناسب با عصر حاضر را می‌طلبد.

کامنت مارکتینگ (Comment Marketing) یا بازاریابی دیدگاه یکی از روش‌های مسبوق به سابقه بازاریابی است که هنوز هم قدرت و تأثیرگذاری خود را از دست نداده است. در واقع، از آنجایی که در مقایسه با پنج یا شش سال گذشته، تعداد افرادی که از این روش استفاده می‌کنند کاهش پیدا کرده، این نوع از بازاریابی به خصوص در دنیای بازاریابی دیجیتال، کاربردی‌تر و تأثیرگذارتر نیز شده است. اگرچه امروزه تعداد مخاطبان فعال وبلاگ‌ها و جوامع آنلاینی که به ثبت دیدگاه خود علاقمندند رو به کاهش گذاشته، اما هنگامی که همین تعداد موجود به تعامل در بخش نظرات می‌پردازند، مشارکت فعالانه‌ای دارند که به نوبه خود فرصت‌های بهتری را برای معرفی، لینک‌دهی و دنبال شدن در شبکه‌های اجتماعی فراهم می‌آورد. در این کتاب درباره نحوه عملکرد کامنت مارکتینگ صحبت می‌شود و سپس تاکتیک‌هایی معرفی می‌شود که با استفاده از آن‌ها می‌توانید استراتژی‌های بهتری را تدوین کنید و کامنت‌های بهتری بنویسید.

کامنت مارکتینگ چه فایده و کاربردهایی دارد؟

پیش از هر چیزی باید به این سؤال پاسخ بدهیم که اساساً کامنت مارکتینگ چه منفعت و فایده‌ای دارد. پاسخ اینکه اگر نظرات بسیار خوبی در سایت دیگران بگذارید، هر کامنت شما این پتانسیل را دارد که از طریق لینک پروفایلتان در آن سایت یا لینکی که در کامنت خود می‌گذارید به بازدید از وب‌سایت شما منجر شود. به علاوه، بسته به کیفیت کامنت‌تان این امکان نیز وجود دارد که نویسنده سایتی که در آن کامنت گذاشته‌اید یا خوانندگان کامنت‌های آن سایت در نوشته‌های آتی خود به شما لینک بدهند.

اگر این حس در آن‌ها به وجود بیاید که کامنت شما محتوای خاص و به درد بخوری دارد؛ دربردارنده یک نمونه یا مثال ملموس است؛ یا منبعی را معرفی می‌کند که خواندن آن به تأیید، تکمیل یا درک بهتر نوشته‌های خودشان کمک می‌کند، از نام بردن از شما در نوشته یا لینک دادن به سایتتان دریغ نخواهند کرد. البته لازم است که لحن محترمانه‌ای را به کار ببرید و سیاست داشته باشید. به عنوان نمونه، اگر می‌خواهید در کامنت خود لینک قرار بدهید می‌توانید از متنی شبیه به این استفاده کنید: «سلام، نمی‌دونم که آیا اجازه لینک گذاشتن در قسمت نظرات رو دارم یا نه، اما احساس کردم که لازمه به سایت X لینک بدم. ویراستار محترم، اگر که گذاشتن لینک مجاز نیست لطفاً لینک رو بنا به صلاحدید خودتون حذف کنید.» از این طریق به هر کسی که مسئول تأیید یا رد کامنت هاست نشان می‌دهید که می‌دانید مردم معمولاً از گذاشتن لینک در کامنت اهداف دیگری دارند، اما هدف شما توأم با حسن نیت است.

کلمات کلیدی: بازاریابی دیجیتال pdf، کتاب بازاریابی دیجیتال، دانلود رایگان کتاب دیجیتال مارکتینگ، معرفی کتاب دیجیتال مارکتینگ، کتاب دیجیتال مارکتینگ، کتاب در مورد دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی اینترنتی، بازاریابی ایمیلی، دیجیتال مارکتینگ pdf، دیجیتال مارکتینگ چیست pdf، آموزش دیجیتال مارکتینگ pdf، کتاب دیجیتال مارکتینگ pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.