دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ویجنیتیلیون‌گرام: ترفندهای کسب درآمد از اینستاگرام

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ویجنیتیلیون‌گرام: ترفندهای کسب درآمد از اینستاگرام

کتاب ویجنیتیلیون‌گرام: ترفندهای کسب درآمد از اینستاگرام به قلم محمدمهدی ظفری به آموزش و ارائه نکات مهم و اساسی برای استفاده‌ی مفید از اینستاگرام می‌پردازد.

اینستاگرام در حال حاضر محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در کشور ماست که خیلی‌ها در آن فعالیت می‌کنند. منظور از خیلی‌ها همه قشر از افراد جامعه را در بر می‌گیرد. همین موضوع هم باعث این شده که اینستاگرام به محلی مناسب برای کسب درآمد برای خیلی‌ها تبدیل شود. از افراد معروف اینستاگرامی گرفته تا خانم‌های خانه‌داری که هیچ سرمایه‌ای برای کسب و کارشان نپرداخته‌اند هم می‌توانند کسب درآمد از اینستاگرام را تجربه کنند.

خاصیت اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی محبوب در این است که هر کسی با هر شرایطی می‌تواند از آن‌ها به عنوان منبعی برای کسب درآمد خود استفاده کند. به خاطر اینکه کاربران شبکه‌های اجتماعی محبوب در هر کشوری بسیار زیاد هستند و همین موضوع باعث این می‌شود تا منبع بزرگی برای افرادی که قصد کسب در آمد و بازاریابی محصولات‌شان را دارند محیا شود.

هم اکنون خیلی از کاربران موبایلی برای رفع نیاز خود دیگر به سایت‌های اینترنتی مراجعه نمی‌کنند و تمایل دارند در شبکه‌های اجتماعی به دنبال رفع نیاز خود بگردند. البته اینطور نیست که کاربران موبایلی وب سایت‌های اینترنتی را فراموش کرده‌اند بلکه منظورم این است کاربران موبایلی بیشتر وقت خود را در شبکه‌های اجتماعی محبوب مثل اینستاگرام و تلگرام می‌گذرانند.

در بخشی از کتاب ویجنیتیلیون‌گرام می‌خوانیم:

با فالوورهایتان در تعامل باشید

یکی از مهم‌ترین کارهایی که برای تبدیل فالوور به علاقه‌مندان واقعی به کسب و کارتان باید انجام دهید این است که با آن‌ها ارتباط بیشتری برقرار کنید. مثلا هیچ کامنتی را بی‌پاسخ نگذارید. سعی کنید اگر سوالی هر چند ساده در کامنت‌ها از سوی مخاطبان خود دیدید به آن پاسخ دهید. اینطوری صمیمیت بین شما و مخاطبان‌تان چند برابر می‌شود. یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید در این رابطه انجام دهید این است که از آن‌ها سوال بپرسید. مثلا در مورد موضوع خاصی عکسی بگذارید و نظر مخاطبان‌تان را بخواهید. از آن‌ها بخواهید در بحث شرکت کنند.

این نوع پست‌ها باعث می‌شود فالوورهایتان مجبور به کامنت گذاشتن زیر پست‌های شما شوند و همین باعث می‌شود افراد خیلی بیشتری ترغیب به مشارکت در بحث‌ها شوند. به دایرکت‌های خود حتما جواب دهید. تا آن‌جایی که ممکن است سعی کنید از طریق دایرکت با کاربران و همچنین مشتریان خود در ارتباط باشید. گاهی وقت‌ها شما اقدام به برقراری ارتباط کنید. مثلا بپرسید نظرتون راجع به فلان محصول چی هست؟ آیا مشکل یا سوالی در مورد فلان محصول دارید یا خیر؟ بعضی وقت‌ها هم آن‌ها را با ارائه هدیه‌ای شگفت‌زده کنید.

کلمات کلیدی: اینستاگرام، کسب درآمد از اینستاگرام، اموزش رایگان کسب درآمد از اینستاگرام، کسب درآمد از اینستاگرام با تبلیغات، میزان درامد از اینستاگرام، کسب درآمد با لایک، کسب درآمد جامع، کسب درامد از لایک، اموزش رایگان کسب درآمد از اینستاگرام pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.