دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مریخی ها و ونوسی ها در اتاق خواب

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مریخی ها و ونوسی ها در اتاق خواب

دکتر جان گری در این اثر توضیح می‌دهد که چگونه با استفاده از مهارت‌های ارتباطی می‌توان آتش عشق و نشاط رابطه متعهدانه جنسی را حفظ کرد. خوانندگان با مطالعه این کتاب درمی‌یابند که چگونه با شناخت تفاوت‌های زنان و مردان و تلاش برای هماهنگ شدن می‌توان لذت بیشتری از زندگی برد. این کتاب گزیده ای از سخنرانی های دکتر جان گری در مورد روابط بین زوج ها و عوامل پایداری روابط مثبت آنان است.

مطالعه درباره تفاوت های زن و مرد می تواند روش های تازه ای را برای بهبود رابطه زناشویی روشن کند. آگاهی از این تفاوت ها به ما نشان می دهد که مسائل به وجود آمده در بین زنان و مردان مشابه اند و فقط مسئله زندگی خودمان نیستند و سبب ایجاد تغییر حیرت انگیز در رابطه و شروع عشق دوباره است. بدون داشتن این اطلاعات و موضوعات اصولا" نمی توان در زندگی زناشویی موفق بود...

زنان از این نظر به ماه شبیه اند که دائماً یا در حال جلا یافتن‌اند و یا رنگ می بازند. گاهی که زن توجه ای به مهر و محبت همسر ندارد، نه تنها رسیدن به ارگاسم برایش میسر نیست، بلکه حتی ممکن است آن را نخواهد. به آقایان توصیه میکنم این تفاوت زن با مرد را به درستی درک کنند.

کلمات کلیدی: آموزش زناشویی، دانلود کتاب آموزش جنسی، دانلود کتاب زناشویی، تفاوت های زنان و مردان، رسیدن به ارگاسم، تفاوت های زن و مرد، بهبود رابطه زناشویی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.