دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی تعمیرکار

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی تعمیرکار

در کتاب صوتی تعمیرکار اثر پرسیوال اورت شاهد دو شخصیت داستانی به نام داگلاس لانگلی و شرمن النی هستیم.

شبی سرد در ماه نوامبر که داگلاس برای اولین بار شرمن را دیده بود دو مرد به قصد کشت به جانش افتاده بودند. ظاهراً آن‌ها شرمن را می‌شناختند و چیزی از او می‌خواستند. داگلاس با دیدنِ این تصویر به داخل مغازه‌اش می‌دود و هفت تیرش را بر می‌دارد تا بتواند شرمن را از دست آن دو نفر نجات دهد. آن دو مرد با دیدنِ اسلحه داگلاس پا به فرار گذاشتند و...

امروزه خوانندگان از داستان بیشتر اطلاعات می‌خواهند تا سرگرمی. گرچه عده‌ای هستند که هنوز هم به عنوان سرگرمی و مشغولیت به داستان روی می‌آورند، اما داستانی بیشتر آن‌ها را جلب می‌کند که در ذهن آن‌ها تاثیرگذار باشد و این تاثیر در ذهن آن‌ها بماند.

داستان تعمیرکار از آن دسته داستان‌هایی است که خواننده با خوانش آن به تفکر روی می‌آورد. نویسنده در این داستان اطلاعاتی به خواننده می‌دهد و از او می‌خواهد در پایان داستان، فکر کند. به شخصیت داگلاس، شرمن و مردم شهر که همه می‌خواهند تا شرمن درستشان کند!

پرسیوال اورت نویسنده‌ی سیاه پوست امریکایی، برنده‌ی جایزه‌ی آکادمی هنر و ادبیات امریکا، جایزه قلم اوکلند جوزفین مایلز و جایزه‌ی ادبیات جدید امریکاست. داستان «تعمیرکار» به عنوان بهترین داستان کوتاه امریکایی سال ۲۰۰۰ انتخاب شده است.

در قسمتی از کتاب صوتی تعمیرکار می‌خوانیم:

شرمن با وجود اینکه می‌تواند همه چیز را تعمیر کند؛ اما انگار هیچ وقت نمی‌خندد. از گذشته‌اش چیزی نمی‌گوید. از مغازه داگلاس هم پا بیرون نمی‌گذارد.
داستان به اینجا ختم نشد. یک شب، دو پرستار مرد، جنازه‌ی زنی را که با ماشین تصادف کرده و در راه بیمارستان داخل آمبولانس مُرده بود، با برانکارد داخل مغازه ساندویج فروشی آوردند. آن شب، شرمن آن زن را از مرگ نجات داد.
داگلاس پرسید:
 «تو آدم زنده کردی...»
شرمن پاسخ داد:
 «من بلدم چیزها را درست کنم.»

کلمات کلیدی: کتاب صوتی تعمیرکار، داستان کوتاه تعمیرکار، کتاب گویا تعمیرکار، دانلود کتاب صوتی تعمیرکار، داستان کوتاه صوتی تعمیرکار،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.