دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب الملاحم و الفتن یا فتنه و آشوبهاى آخر الزمان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب الملاحم و الفتن یا فتنه و آشوبهاى آخر الزمان

سید ابن طاووس در کتابش «الملاحم و الفتن» از حوادثی یاد می‌کند که رسول اکرم (ص) در زمان حیات خویش از آنها یاد کرده و این حوادث پس از فوت آن حضرت به وقوع پیوسته است. کتاب یاد شده عمدتا مجموعه‌ای از احادیث اهل سنت و از سویی مجموعه‌ای از معجزات و نویدی است از تحقق عدالت در زمان ظهور حضرت مهدی (عج).

بخش هایی از متن کتاب:

باب 1
ابن عباس از رسول خدا صلی الله علیه و آله روایت کرده که فرمود: خدای عالم دنیا را بمن ارائه کرد و من نظر کردم بدنیا و دیدم آنچه را که در آن واقع خواهد شد تاروز قیامت، آنچنانکه بکف دستم نظر میکنم.
باب 2
زر بن حبیش میگوید: از امیر المومنین علی علیه السلام شنیدم که میفرمود: (هر چه میخواهید) از من به پرسید بخدا قسم نمیپرسید از گروهی که خروج کند و با صد (نفر)جنگ کند یا صد (نفر) را هدایت نماید مگر اینکه من به شما خبر میدهم از رهبر و سر دسته ان و آنچه را که تا قیامت بین شما واقع شود.
باب 3
ابن ضمره از علی بن ابیطالب علیه السلام روایت کرده که فرمود: خدا در این امت پنج فتنه قرار داده: 1- فتنه عمومی 2- فتنه خصوصی 3-فتنه عمومی 4- فتنه خصوصی 5- فتنه ای که مردم در آن مثل چهارپایان خواهند شد.

کلمات کلیدی: آشوب های آخرالزمان، احادیث اهل سنت، سخنان پیامبر، امام زمان، آخرالزمان، مهدویت، غیبت امام زمان، پیرامون ظهور امام عصر، دانلود کتاب مذهبی، کتاب الملاحم والفتن، فتنه و آشوب هاى آخر الزمان، دانلود کتاب قدیمی مهدویت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.