دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب غول‌های اینترنت ایران و جهان

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب غول‌های اینترنت ایران و جهان

کتاب غول‌های اینترنت ایران و جهان نوشته‌ی حمیدرضا علی میرزایی، شما را با سایت‌های بزرگ دنیای اینترنت آشنا می‌کند و مواردی از بزرگان اینترنت در جهان و ایران را مورد بررسی قرار می‌دهد.

یکی از اولین کارها برای شروع هر کسب و کاری، آشنایی با افراد موفق در زمینه‌ای است که قصد شروع فعالیت در آن را دارید. این کار شما را با ابعاد کلی کار و نمونه‌های برتر آن عرصه آشنا می‌کند.

دنیای اینترنت دنیای بسیار بزرگی شده است آن قدر بزرگ که در سراسر جهان همه امور زندگی نه اندک اندک که با سرعت بسیار زیاد در حال اینترنتی شدن است. در ایران اگر به چند سال پیش نگاه بیاندازیم تعداد سایت های اینترنت و کاربران آن به حدی کم بود که گمان رشد و فراگیری آن هم نمی‌رفت اما امروزه شاهد فراگیری بسیار وسیع آن در کشور هستیم به طوری که ایران جز 15 کشور جهان در استفاده از اینترنت است.

در بخشی از کتاب غول‌های اینترنت ایران و جهان می‌خوانیم:

استانداردهای فنی مشترک که چرخ اینترنت را به حرکت در می‌آورند توسط سازمان نیروی ضربت مهندسی اینترنت (IETF) مدیریت می‌شوند. (IETF) تشکیلاتی آزاد است؛ هر کسی می‌تواند در جلسات آن شرکت کند، استانداردهای جدید پیشنهاد کند، و یا تغییراتی را برای استانداردهای فعلی ارائه نماید. هیچ کس مجبور به پذیرش استانداردهای تایید شده توسط (IETF) نیست ولی فرآیند تصمیم گیری مبتنی بر اجماع این سازمان کمکی بزرگ است برای اینکه از پذیرش و تطبیق یافتن اکثریت جامعه اینترنت با معیارهای آن، اطمینان حاصل شود.

کلمات کلیدی: برترین سایت های ایران، سایت های پربازدید ایران، کسب و کار اینترنتی، سایت های بزرگ دنیای اینترنت، بزرگترین فروشگاه اینترنتی، بزرگ ترین سایت های خرید آنلاین، بهترین فروشگاه های اینترنتی جهان، برترین سایت های ایرانی، اینترنت چیست pdf، pdf اینترنت، pdf تاریخچه اینترنت، اینترنت چیست، اینترنت چیست و تاریخچه اینترنت، تعریف اینترنت چیست،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.