دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مدیریت در کسب و کارهای خانوادگی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مدیریت در کسب و کارهای خانوادگی

کسب‌وکارهای خانوادگی نقش مهمی را در اقتصاد کشور‌ها ایفا می‌کنند. بخش قابل توجهی از کسب‌وکارهای موجود بر پایه مدیریت یا مالکیت خانوادگی استوار است، به طوری که حدود نیمی از تولید ناخالص ملی در بسیاری از کشورها از طریق این کسب‌وکار‌ها تامین می‌شود. اما تصور و باور اکثر ما از کسب‌وکار خانوادگی چیست؟

آن چه باعث حفظ و رونق کسب و کارهای خانگی می شود، آموختن این مطلب است که چگونه با کسانی که به آن ها علاقه و ارتباط عاطفی داریم، فعالیت شغلی سالم داشته باشیم. شاید این کار ساده به نظر برسد، چه چیز بهتر از این که شما با کسانی کار کنید که آن ها را به خوبی می شناسید و به آن ها علاقه قلبی دارید. اما در واقع این کار چندان هم ساده نیست.

در کشورهای توسعه یافته دنیا، شرکت خانوادگی بسیاری وجود دارند که عمری بیش از 100 سال دارند. شرکت هایی که تاکنون سه نسل از یک خانواده در آن ها مدیریت کرده اند و هنوز در شرایط رقابتی حاکم بر بازار پابرجا هستند.

آیا ما می توانیم شرایطی مشابه را در ایران بیابیم؟

عوامل موفقیت در یک کسب و کار خانوادگی چیست؟

کلمات کلیدی: مزایای کسب و کار خانگی، مشاغل خانگی، راه اندازی کسب و کار خانگی، اقتصاد خانواده، دانلود کتاب اقتصادی، راز موفقیت کسب و کار، کسب و کار اینترنتی، کسب و کار، کسب و کارهای خانگی، کسب و کار،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.