دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب برندینگ یا برندسازی چیست؛ همه آنچه برای خلق برند باید بدانید

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب برندینگ یا برندسازی چیست؛ همه آنچه برای خلق برند باید بدانید

کتاب برندینگ یا برندسازی چیست؛ همه آنچه برای خلق برند باید بدانید نوشته‌ی مهران منصوری فر، شما را با برند و برندینگ و مفاهیم مرتبط با آن‌ها آشنا می‌کند. احتمالاً به عنوان فردی که دستی بر آتش کسب‌وکار دارد اطلاعات زیادی در رابطه با کسب‌وکار خود و حوزه‌ای که در آن فعالیت می‌کنید دارید، اما هیچ بعید نیست که نتوانید تعریف دقیقی از «برند» و «برندینگ» ارائه بدهید. البته غیرممکن است که بارها و بارها این کلمات را نشنیده باشید و یک درک کلی از آن‌ها در ذهنتان شکل نگرفته باشد، اما پیاده‌سازی صحیح سیاست‌های برندینگ بدون درک دقیق چنین مفاهیمی دور از ذهن به نظر می‌رسد.

در بخشی از کتاب برندینگ یا برندسازی چیست؛ همه آنچه برای خلق برند باید بدانید می‌خوانیم:

«برند» یک نام، نشان یا مؤلفه‌ی متمایزکننده است که در شناسایی یک شرکت یا محصول از سایر موارد مشابه به مخاطب کمک می‌کند. در واقع، امروزه دیگر صرفاً خود محصول ملموس تنها دلیل برای خرید مردم نیست؛ بلکه محصول تنها بخشی از برند است و مردم عملاً برند را خریداری می‌کنند. به عنوان مثال، آیا حاضرید قوطی نوشابه‌ای را خریداری کنید که هیچ نام و نشانی از یکی از برندهایی که می‌شناسید و به آن اعتماد دارید ندارد؟

بازار پر از محصولات مشابه است؛ برای اینکه بتوان محصولی را متمایز نشان داد باید به آن هویت بدهیم. استفاده از مواردی مانند نام، نماد یا لوگو، رنگ‌های خاص و مؤلفه‌های دیگر در راستای همین هویت بخشیدن به محصول است. در واقع، از این طریق تلاش می‌کنیم تا به محصولمان شخصیت بدهیم و برای آن در ذهن مشتری جایگاه ویژه‌ای را ایجاد کنیم.  

در واقع این‌طور می‌توان گفت که برند شما در ذهن مشتریانتان وجود دارد. به زبان ساده، برند برداشت کلی یک مشتری با توجه به تک‌تک تعاملاتی است که با شما، شرکتتان و محصولاتتان داشته است. «برندینگ» فرآیند ایجاد و تقویت برداشت مثبت نسبت به شرکت یا محصولات آن در ذهن مخاطب هدف است؛ به عبارت دیگر، برندینگ فرآیندی است که از طریق ایجاد و شکل دادن به برند در ذهن مشتریان، به شرکت، محصولات یا خدمات آن معنا می‌دهد. برندینگ یک استراتژی است که شرکت‌های مختلف آن را با هدف کمک به مردم در جهت شناسایی سریع محصولات و سازمان خود و دادن دلیلی به آن‌ها برای انتخاب محصولشان (در رقابت با رقبا) تدوین می‌کنند.

کلمات کلیدی: برند چیست؟ pdf، تعریف برند pdf، مقاله برند pdf، مدیریت برند+pdf، تاریخچه برند pdf، کتاب اصول برندسازی pdf، دانلود کتاب برند، برندسازی، آموزش برند سازی، دانلود کتاب برندسازی، شناخت برند، طراحی برند، برند موفق، هویت برند، راهنمای انتخاب برند، ثبت برند، برندسازی اینترنتی، نام تجاری، برند تجاری، برندینگ،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.