دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ایده کارآفرینی اینترنتی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ایده کارآفرینی اینترنتی

در این کتاب فهرستی از ایده های کارآفرینی و کسب و کار اینترنتی و توضیحات هر کدام تهیه شده است. ایده هایی برای کار در منزل با سرمایه کم

در این کتاب الکترونیکی تلاش کردیم نمونه‌های خوبی از ایده‌های پولساز کارآفرینی اینترنتی را گردآوری کنیم و در اختیار شما دوست عزیز قرار دهیم.

راه اندازی یک کسب‌و‌کار اینترنتی، نیازمند یک برنامه عجیب و غریب مهندسی شده و بر مبنای آنالیز دقیق فرصت‌ها و ضعف‌ها نیست. به بودجه کلان نیازی ندارد و حتماً برای مدیریت آن، نیازمند کسب مدرک فوق لیسانس در رشته‌های کامپیوتر و فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک نیستید.

حتی به ایده خیلی بزرگ هم نیاز نیست.

کارهای خیلی بزرگ، با ایده‌های کوچک آغاز شده و با پشتکار و استعداد صاحبان این ایده، توسعه یافته و تجاری سازی شده است.

شاید خیلی از خوانندگان این کتاب الکترونیکی، علاقمند باشند تا راهکارهایی ساده برای راه اندازی یک فعالیت اینترنتی در اختیار داشته باشند.فعالیتی که می‌تواند زمینه‌های یک کسب و کار بزرگ را فراهم کند.

فراموش نکردیم که گوگل از گاراژ منزل دو بنیان‌گذارش آغاز به کار کرد و مایکروسافت و اپل هم در ابتدای کار، برنامه نویس معمولی سخت افزارهای مختلف بودند و آمازون هم یک سایت محلی بود که بعداً جهانی شدند. از کوچک شروع کنید، اما بزرگ ببینید.

کلمات کلیدی: کارآفرینی، ایده های کارآفرینی، آموزش کارآفرینی، کسب و کار اینترنتی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.