دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بازاریابی شبکه‌های اجتماعی چیست و چطور به رونق کسب و‌ کارها کمک می‌کند؟

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بازاریابی شبکه‌های اجتماعی چیست و چطور به رونق کسب و‌ کارها کمک می‌کند؟

کتاب بازاریابی شبکه‌های اجتماعی چیست و چطور به رونق کسب و‌ کارها کمک می‌کند؟ نوشته‌ی مهران منصوری فر، به تاثیر فضای مجازی بر پیشرفت مشاغل می‌پردازد.

همه ما به خوبی با مبحث شبکه‌های اجتماعی آشنا هستیم و از تأثیر شگفت‌انگیز این رسانه‌ها در زندگی مدرن انسان‌ها باخبریم. در این کتاب از بُعد اقتصادی و اهمیت این رسانه‌ها برای کسب‌وکارها صحبت می‌شود و به شما می‌گوید چطور می‌توان با استفاده از این شبکه‌ها تجارت کوچک یا بزرگتان را دگرگون کنید!

سال‌هاست که شبکه‌های اجتماعی (Social Media) که البته به آن‌ها رسانه‌های اجتماعی نیز می‌گویند، مهمان دنیای دیجیتالی ما هستند. حضور این رسانه‌ها خیلی زود باعث شد تا روند استفاده انسان‌ها از اینترنت به کلی تغییر پیدا کند. این شبکه‌ها تا حد زیادی برای خیلی از افراد جایگزین وب‌گردی و استفاده از سایت‌ها شدند و کم کم سهم بیشتر و بیشتری را به خود اختصاص دادند.

از همان ابتدا، پتانسیل بالای این شبکه‌ها باعث شد تا به جز کاربران اینترنتی معمولی، توجه کسب‌وکارها نیز به آن‌ها معطوف شود. اقتصادهای بزرگی در دنیای امروز ما وجود دارند که از یک تجارت کوچک و به واسطه همین شبکه‌های اجتماعی توانستند جایگاه بسیار مستحکمی برای خودشان فراهم کنند. حالا با گذشت بیش از یک دهه از حضور این شبکه‌ها در دنیای ما، دیگر بخش عظیمی از سهم اینترنت برای آن‌ها می‌باشد. 

نه تنها این روزها تعداد زیادی شبکه اجتماعی ساخته شده، بلکه گسترش موبایل‌های هوشمند نیز دسترسی به آن‌ها را به مراتب ساده‌تر کرده است و همین نکات باعث شده تا این شبکه‌ها بازخوردهای میلیاردی داشته باشند! این نفوذ باورنکردنی رسانه‌های اجتماعی در مردم باعث شده است تا آن‌ها به بستری فوق‌العاده مناسب و کانالی مؤثر برای کسب‌وکارهای مختلف تبدیل شوند. 

شما به عنوان دارنده یک کسب‌وکار اینترنتی (و یا حتی غیر اینترنتی) می‌توانید از این پتانسیل بسیار زیاد به نفع خودتان استفاده کرده و درست مثل یک ماهیگیر به این دریای پر از ماهی بروید و صیدهای خودتان را داشته باشید! تأثیر این شبکه‌ها در کشور ایران به شدت زیاد می‌باشد و محدودیت‌ها و تحریم‌ها و مسائلی از این قبیل نیز نتوانسته‌اند جلوی کاربران ایرانی را برای استفاده تجاری از این شبکه‌ها بگیرند. 

همین حالا صدها تجارت و کسب‌وکار ایرانی وجود دارند که از شبکه‌های اجتماعی به عنوان یک سکوی پرتاب تأثیرگذار برای خودشان استفاده کرده‌اند و با کمترین هزینه (حتی در بعضی موارد بدون هزینه!) تجارت کوچک خود را به مرحله سوددهی رسانده‌اند. پس شما هم می‌توانید با یک استراتژی مناسب و البته با یک شناخت دقیق از رفتار و ویژگی‌های رسانه‌های اجتماعی و کاربران آن‌ها بهترین نتیجه را بگیرید.

کلمات کلیدی: بازاریابی شبکه های اجتماعی pdf، کسب درآمد از شبکه های اجتماعی، بازاریابی اینترنتی، کسب درآمد از شبکه های اجتماعی با تبلیغات، تجارت الکترونیک، موفقیت در کسب و کار، جذب مشتری، روش های جدید بازاریابی، روش های کسب درآمد، راه های بازاریابی، اصول بازاریابی، شیوه های جدید جذب مشتری، موفقیت شغلی، روش های تبلیغات، شبکه های اجتماعی در اینترنت، شبکه های اجتماعی، آموزش کارآفرینی، دانلود کتاب کارآفرینی، روش های کارآفرینی، کتاب بازاریابی در شبکه های اجتماعی، کتاب بازاریابی محتوایی در رسانه های اجتماعی، آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی، بهترین کتاب دیجیتال مارکتینگ، کتاب دیجیتال مارکتینگ،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.