دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دیجیتال مارکتینگ برای برندهای لاکچری؛ از چه استراتژی استفاده کنیم؟

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دیجیتال مارکتینگ برای برندهای لاکچری؛ از چه استراتژی استفاده کنیم؟

مهران منصوری فر در کتاب دیجیتال مارکتینگ برای برندهای لاکچری؛ از چه استراتژی استفاده کنیم؟ استراتژی‌های مهمی را که می‌توانند در روند رو به رشد کسب‌وکار شما تأثیرگذار باشند به شما معرفی می‌کند.

به جرأت می‌توان گفت که پس از خواندن این کتاب شما تا حدود زیادی با راه و روش‌های فعالیت در بازار دیجیتال مارکتینگ آشنا خواهید شد. در این کتاب چندین راه و روش طلایی برای استفاده در دیجیتال مارکتینگ برندهای لاکچری به شما معرفی می‌شود که علاوه بر این که نتیجه‌ی خوبی به شما خواهند داد در آینده باعث تقویت اعتبار برند شما نیز خواهند شد.

در بخشی از کتاب دیجیتال مارکتینگ برای برندهای لاکچری؛ از چه استراتژی استفاده کنیم؟ می‌خوانیم:

حتماً شما هم می‌دانید که برندهای لاکچری شرایط نسبتاً متفاوت‌تری نسبت به دیگر تجارت‌ها به عنوان یک برند تجاری دارند. اگر به درستی این شرایط را بدانید و هم‌راستا با آن برای بهبود وضعیت کسب‌وکارتان تلاش کنید، آن زمان متوجه می‌شوید که قیمت گران محصولات لاکچری تأثیری در فروش بالای آن‌ها نخواهد داشت. 

امروزه برندهای لاکچری سختی‌های زیادی را در راه تغییر دادن استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ خود تجربه می‌کنند و شاید بتوان گفت که علت اصلی این موضوع لاکچری بودن برند و قیمت‌های گران این دسته از کالاها است. به عنوان مثال تلفن‌های هوشمند کمپانی اپل امروزه جزء دسته کالاهای لوکس در کشور ما محسوب می‌شوند و به جرآت می‌توان گفت که شرکت اپل این موضوع را مدیون استراتژی‌های به کار گرفته از ابتدای تأسیس این کمپانی است. 

هنگامی که شما یک کسب‌و‌کار در زمینه محصولات و کالاهای لوکس (لاکچری) راه‌اندازی می‌کنید، هیچ‌گاه نمی‌خواهید که نظر عموم و تصویری که از برندتان ساخته‌اید را با استراتژی‌های غلط که اغلب توسط افراد غیرمتخصص به کار گرفته می‌شود نابود کنید. اما با این حال نیاز دارید که استراتژی‌های مختلفی را جهت رسیدن به کامیابی و معروف نمودن بردنتان به عنوان یک برند لاکچری استفاده نمایید تا هرچه سریع‌تر به نتیجه‌ی دلخواه مورد انتظارتان برسید. بنابراین بر اساس موارد گفته شده به نظر شما چگونه باید بدون آسیب وارد نمودن به وجهه برندتان روش‌های مختلف برای یافتن استراتژی برنده در دیجیتال مارکتینگ را برای برندهای لاکچری امتحان کنید و با این حال تصویری که سال‌ها برای ساختن آن در ذهن مخاطبان زحمت کشیده‌اید را خراب نکنید؟

کلمات کلیدی: بازاریابی دیجیتال pdf، کتاب بازاریابی دیجیتال، دانلود رایگان کتاب دیجیتال مارکتینگ، معرفی کتاب دیجیتال مارکتینگ، کتاب دیجیتال مارکتینگ، کتاب در مورد دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی اینترنتی، دیجیتال مارکتینگ pdf، دیجیتال مارکتینگ چیست pdf، آموزش دیجیتال مارکتینگ pdf، کتاب دیجیتال مارکتینگ pdf، فروش محصولات لاکچری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.