دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سرنوشت اقتصاد ایران در سال 98

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سرنوشت اقتصاد ایران در سال 98

کتاب سرنوشت اقتصاد ایران در سال 98 نوشته‌ی علی کیمجانی، به شما می‌آموزد که چطور از سرمایه‌تان در سال 98 محافظت کرده و از بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری استفاده کنید.

سال 97 از نظر اقتصادی سالی شوکه‌کننده و سخت بود. بسیاری ضررهایی بزرگ و بسیاری دیگر سود‌های کلان کردند. اکنون باید به فکر سال 98 باشید و بدانید که تحولات اقتصادی چه سمت و سویی دارد. این کتاب با تحلیل بازارهای مختلفی چون مسکن، طلا و ارز می‌تواند راهنمای شما باشد و مانع از اشتباهات مالی و سرمایه گذاری‌تان شود.

در بخشی از کتاب سرنوشت اقتصاد ایران در سال 98 می‌خوانیم:

اگر سری به بنگاه‌های مسکن بزنید اگر دلار بالا برود می‌گویند، قیمت خانه نیز بالا می‌رود، اگر قیمت دلار پایین رود، می‌گویند الان دیگر همه ارز خود را می‌فروشند و مسکن می‌خرند و این سبب افزایش قیمت می‌شود. در هر صورت سعی می‌کنند با توجه به شرایط اقبال عمومی را به سوی مسکن جلب کنند. اما واقعیت کدام است؟

قیمت ارز معمولاً دو اثر بر قیمت مسکن دارد، با افزایش قیمت دلار قیمت مصالح ساختمانی نیز افزایش یافته و در نتیجه قیمت مسکن نیز افزایش می‌یابد. از دیگر سو بازار ارز و مسکن به نوعی جایگزین یکدیگر محسوب می‌شوند و در صورت رکود در یکی افراد به سراغ بازار دیگر می‌روند. اما در مجموع اثر عامل اول بیشتر از عامل دوم است.

کلمات کلیدی: رشد اقتصادی در ایران، کتاب اقتصاد، بهترین کتاب های اقتصادی، اقتصاد کتاب، اقتصاد چیست، اقتصاد روز، بازار اقتصاد، دنیای اقتصاد، اقتصاد ایران pdf، دانلود کتاب اقتصاد، آینده اقتصاد ایران، اقتصاد روز ایران، اقتصاد ایرانی، بازار اقتصاد ایران، اقتصاد ایران، تحولات اقتصادی ایران، بازارهای اقتصاد ایران،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.