دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رکود تورمی در ایران

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رکود تورمی در ایران

کتاب رکود تورمی در ایران، نوشته فاطمه توکلی توسط بخش مجموعه زندگی دیجیتال با همکاری آربیتراژ، پایگاه تحلیلی اقتصاد منتشر شد.

کتاب رکود تورمی در ایران، مجموعه‌ای از ۱۰ مقاله منتشر شده توسط آربیتراژ است که به بررسی و نقد سیاست‌های پولی، اعتباری و ارزی ایران پرداخته شده است. در کتاب رکود تورمی در خلال بررسی‌های انجام شده، مفاهیم پیش‌نیاز مرتبط مانند، تعریف رکود، رکود تورمی، قانونی شدن تورم، آثار مثبت و منفی تورم، دگردیسی بازار پول، منحنی تعمیم‌یافته فیلیپس و… هم به صورت کامل معرفی شده‌اند. این کتاب الکترونیک هم‌اکنون به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کلمات کلیدی: رکورد اقتصادی ایران، دلایل رکود اقتصادی در ایران، رکورد تورمی، اقتصاد سیاسی، بازار پول، اقتصاد ایران، تورم در ایران،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.