دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اقتصاد ایران بدون نفت

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اقتصاد ایران بدون نفت

کتاب اقتصاد ایران بدون نفت نوشته‌ی حسن نفیسی راد تحلیل و نگاهی دقیق به چشم انداز اقتصاد ایران بدون نفت میندازد. این کتاب قطعا برای استفاده دانشجویان ارشد و دکتری پیشنهاد می گردد.
بقای اقتصاد‌ها در دنیای امروز وابسته به  به توسعه است و رقابت جهانی برای این بقا در دو مقوله خلاصه می‌شود: ظرفیت اقتصادی و توان تولید. حیات اقتصادی ایران طی یک قرن گذشته به نفت وابسته بوده و این ماده‌ی طبیعی که عمده منبع درآمد کشور را تشکیل میدهد تمامی جنبه‌های زندگی اجتماعی و سیاسی ما را تحت تاثیر خود قرار داده است چنانکه در حال حاضر افت قیمت نفت زنگ خطری‌ست برای بقای اقتصاد جامعه و از سوی دیگر ترمزی‌ست در مسیر چشم انداز توسعه‌ی ایران. برای درک آثار و تبعات اقتصاد نفتی به دانش آکادمیک در حوزه‌ی اقتصاد نیازی نیست، این اثرات برای هر شهروند متوسطی قابل لمس است.
این کتاب به بررسی علمی و آماری تمام آنچه گفته شد می‌پردازد و امید است که مفید فایده واقع شود.

کلمات کلیدی: اقتصاد ایران، اقتصاد نفتی، اقتصاد نفتی در ایران، مقاله اقتصاد نفت، مقاله نقش نفت در اقتصاد ایران، کتاب اقتصاد نفت، نقش نفت در اقتصاد کشور،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.