دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب علی بابا و چهل راهزن

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب علی بابا و چهل راهزن

کتاب علی بابا و چهل راهزن نوشته‌ی آنتوان گالاند که به تصاویر مناسبی نیز آراسته شده در صدد هشداردهی و آگاه‌سازی کودکان و نوجوانان فارسی زبان با عواقب کارهای زشت از جمله دزدی و راهزنی است.

عاقبت دزدی و راهزنی در قصه‌ها:

پدیدۀ دزدی و راهزنی از بدو خلقت انسان‌ها وجود داشته است. این پدیدۀ زشت و مذموم حتی در بین سایر پستانداران، پرندگان و بسیاری از جانوران وحشی مشاهده می‌شود.

عمل دزدی به دلایل مختلفی چون: احساس قدرت، احساس مظلومیت، ضعف قوانین حکومتی، عدم آموزش‌های درست در سنین خردسالی، رشد در خانواده‌های ناسالم، داشتن دوستان ناباب، سهل خواهی، ظلم ستیزی و حتی فقط به منظور زنده ماندن انجام می‌پذیرد.

عمل دزدی به روش‌های ماهرانه و یا به شکل زورگیری و مسلحانه به ویژه از افرادی که رعایت اصول ایمنی را نمی‌نمایند، صورت می‌گیرد. دزدی ممکن است برای کسب: طلا، نقره و سنگ‌های قیمتی، پول نقد، کالاهای خوراکی، وسایل خانگی، اتومبیل، اسناد با ارزش و غیره وقوع یابد.

موردی که سرقت می‌شود، ممکن است با احتمال کم دوباره به صاحب اصلی‌اش بازگردانده شود و یا به احتمال بیشتر هیچگاه یافت نگردد. سارقان ممکن است دستگیر شوند و طبق قانون و یا عرف هر منطقه به سزای عمل خویش برسند و یا از جزای آن به ظاهر بگریزند. به هر حال احتمال اینکه سارقی که طعم مال حرام را چشیده است، دوباره به راه راست باز گردد، چندان زیاد نیست.

این‌ها و بسیاری از موضوعات دیگر که افکار و اندیشه‌های بشر را به خودش معطوف داشته اند، موجب آن شده‌اند که چنین موضوعی محور بسیاری از قصه‌ها و داستان‌ها قرار گیرند و از این طریق با تعیین عاقبتی ناخوشایند، به نصایح مخاطبین پرداخته می‌شود.

کلمات کلیدی: دانلود علی بابا و چهل دزد بغداد، ماجرای علی بابا، داستان بچگانه، قصه های کودکان، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، کتاب کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، دانلود کتاب کودک، داستان کودک، کتاب داستان کودک، داستان نوجوان، داستان برای نوجوانان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، Ali Baba and Forty Robbers، Antoine Galand،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.