دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 4 کپسول اعتماد به نفس

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 4 کپسول اعتماد به نفس

کتاب 4 کپسول اعتماد به نفس توسط محمود کریم زاده برای کسانی نوشته‌ شده که می‌خواهند آرام‌ آرام روی رشد شخصیت خودشان کار کنند، اعتمادبه‌نفس و خودباوری‌شان را تقویت کنند و با سرعت بسیار بیشتری به سمت اهدافشان حرکت کنند.

اولین مشخصه آموزش‌های کتاب 4 کپسول اعتماد به نفس، این است که مطالب کاملاً بومی‌ شده متناسب با جامعه ایران و کاملاً کاربردی است.

پس برای خلق یک زندگی بهتر، برای افزایش درآمد و به دست آوردن پول بیشتر و برای داشتن ارتباطات حرفه‌ای و ارزشمندتر باید اول حتماً روی خودمان کار کنیم و اعتماد به‌ نفسمان را افزایش دهیم. بعد از انجام این امورات در هر کار و یا کسب‌وکاری که وارد می‌شویم حداکثر نتایج را خلق می‌کنیم. این کتاب شروعی قدرتمندی را برای شما رقم خواهد زد.

کلمات کلیدی: آموزش خودباوری، کتاب های خودسازی، دانلود کتاب موفقیت، روانشناسی موفقیت، رسیدن به خوشبختی، اعتماد به نفس، افزایش اعتماد به نفس، آموزش بالا بردن اعتماد به نفس، خودسازی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.