دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اعتماد به نفس

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اعتماد به نفس

کتاب اعتماد به نفس تالیف آکادمی مجازی باور مثبت، تعریف کامل و جامعی از اعتماد به نفس ارائه داده و انواع آن را شرح می‌دهد. این کتاب برای درک صحیح از تعریف اعتماد به نفس به شما کمک خواهد کرد.

همه دوست دارند اعتماد به نفس (self confidence) داشته باشند اما چرا فقط افراد کمی اینقدر پر اعتماد به نفس هستند؟ دلیلش را من به شما می‌گویم: «چون بسیاری از افراد حاضر نیستند بهای موفق شدن در کاری را پرداخت کنند.»

بسیاری از افراد دوست دارند اعتماد به نفس داشته باشند اما حتی حاضر نیستند به خود زحمت این را بدهند که این کتاب را تا انتها مطالعه کنند تعریف اعتماد به نفس در نگاه اول چندان دشوار به نظر نمی‌رسد. اکثر ما از عبارت اعتماد به نفس استفاده می‌کنیم و در مورد اعتماد به نفس پایین یا اعتماد به نفس بالای خودمان و دیگران هم اظهار نظر می‌کنیم. بنابراین ظاهراً گمان می‌کنیم که دقیقاً می‌دانیم از چه چیزی حرف می‌زنیم.

اما وقتی دقیق‌تر این موضوع را بررسی می‌کنید، متوجه می‌شوید که تعریف اعتماد به نفس، چندان هم واضح نیست. در حدی که نویسندگان و سخنرانان بسیاری، اعتماد به نفس و عزت نفس را به جای یکدیگر به‌کار می‌برند و احساس بدی هم ندارند.

در بخشی از کتاب اعتماد به نفس می‌خوانیم:

اولین ویژگی افراد با اعتماد به نفس پایین نداشتن ثبات است منظور از ثبات داشتن این هست که این افراد خیلی زود تسلیم می‌شن، خیلی زود عقیده خودشون رو تغییر می‌دن، خیلی زود خواسته‌شون رو رها می‌کنند، خیلی زود از عقیده خودشون دست میکشن یا کلأ عقیدهای که دارن رو بیان نمیکنن در واقع این ثبات نداشتن دلیلش اعتماد به نفس پایین است.

کلمات کلیدی: اعتماد به نفس چیست و راه های غلبه به آن، اعتماد به نفس واقعی، اعتماد به نفس واقعی چیست، تعریف اعتماد به نفس واقعی، نقش اعتماد به نفس در ارتباطات، ریشه اعتماد به نفس چییست، اعتماد به نفس و خودباوری چیست، غلبه بر کمبود اعتماد به نفس، اعتماد به نفس، افزایش اعتماد به نفس، دانلود pdf کتاب اعتماد به نفس، کتاب اعتماد به نفس pdf، دانلود رایگان کتاب اعتماد به نفس، دانلود کتاب اعتماد به نفس رایگان، آموزش بالا بردن اعتماد به نفس، آموزش تقویت اعتماد به نفس، مهارت افزایش اعتماد به نفس، آموزش اعتماد به نفس، رمز اعتماد به نفس، اعتماد به نفس چیست،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.