دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی 21 راهکار برای کاهش هزینه های زندگی

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی 21 راهکار برای کاهش هزینه های زندگی

ایده‌ها و روش‌های عالی، مؤثر، کاربردی و عملی برای مدیریت و کاهش انواع مخارج و هزینه‌های جاری و روزمره در زندگی

یکی از روش‌های مهم و قابل‌اجرا برای ثروتمند شدن، کاهش هزینه‌ها در زندگی است. هیچ انسانی بدون کنترل هزینه‌های خود نمی‌تواند به ثروت برسد و در دراز مدت صاحب پول فراوان باشد. به دلیل اینکه خرج کردن کار راحت‌تری نسبت به کسب درآمد است، بسیار مهم است که بتوانید بر مخارج خود مسلط باشید و پولی را که با سختی به دست می‌آورید، به‌آسانی از دست ندهید!

مدیریت هزینه‌ها هنری است که افراد کمی آن را بلد هستند؛ با استفاده از این فایل رایگان شما هم می‌توانید یکی از آن‌ها باشید. با اجرای این راهکارها دیگر هرگز در دام افزایش هزینه‌ها نخواهید افتاد و هشتتان گروی نُهتان نخواهد بود!

اگر از وضعیت مالی خود ناراضی هستید و می‌خواهید سریع‌تر به سمت ثروتمند شدن گام بردارید، همین الآن این فایل صوتی را دانلود کنید و به آن گوش بدهید! شما با عمل به این آموزش می‌توانید مخارج و هزینه‌های زندگی خود را تا حد بسیار زیادی کاهش بدهید و از مبالغ آزادشده برای رسیدن به استقلال مالی استفاده کنید.

در این فایل صوتی، شما با ۲۱ راهکار برای کاهش هزینه‌های زندگی آشنا خواهید شد.

کلمات کلیدی: کاهش هزینه های زندگی، کنترل هزینه ها، رسیدن به ثروت، پولدار شدن، ثروتمند شدن، دانلود کتاب صوتی اقتصادی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.