دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب گوی طلا

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب گوی طلا

کتاب گوی طلا اثر فلورا استیل با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم که به تصاویر متعدد و مناسبی آراسته شده است، در صدد آن می‌باشد که کودکان و نوجوانان فارسی زبان را با نمونه‌ای از مجازات‌های ناعادلانه و احکام ظالمانۀ حاکمان مستبد آشنا سازد.

اجرای مجازات‌های ناعادلانه در قصّه‌ها:

حکومت‌ها از دوران‌های بسیار پیش از این بر اساس قانون و یا بدون داشتن یک قانون مدوّن از جمله "هر حرف پادشاه، امپراتور و سزار در حکم قانون و قابل اجرا است." بر مردمان آن قوم و یا کشو ر که به عنوان یک ملّت محسوب می‌شدند، حکمروائی می‌کردند. 

حکومت‌ها می‌توانند مبتنی بر عدل و عدالت و یا بر پایۀ ظلم و بیداد بر مردمان حکمرانی نمایند و نفع ملت به هر دلیل عینی و یا ماراءالطبیعه هیچ ارزشی برایشان نداشته باشد ولیکن بر اساس این آیات قرآنی که "کفر ممکن است، پایدار بماند امّا ظلم و بیدادگری هیچگاه پایدار نخواهد ماند. " یقیناً دیر یا زود تسلیم قدرت بی پایان ملت هایشان خواهند شد و باید پاسخگوی مسئولیت‌های خویش باشند. 

در تاریخ بشر از حکامی که به حکمرانی‌های ناعادلانه و مستبدانه پرداخته و مردم را تحت ظلم و ستم خویش قرار داده اند، نمونه‌های بسیاری وجود دارند که همگی سرانجامی بجز اضمحلال و بدنامی به بار نیاورده‌اند. 

کلمات کلیدی: کتاب داستان کودک، کتاب کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، داستان نوجوان، دانلود کتاب کودک، داستان بچگانه، داستان کودک، داستان برای نوجوانان، قصه های کودکان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، The golden ball، Flora Steel،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.