دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راز درمان تمام بیماری های من

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راز درمان تمام بیماری های من

در این کتاب نه تنها روش های آسان چربی سوزی و کاهش وزن را خواهیم آموخت بلکه با روش ها ی سریع رسیدن به سلامتی در همه ی زمینه ها آشنا خواهیم شد.

قلیایی شدن اولین چاره و درمان هر بیماری است. البته این امر را باید در سطح سلولی بررسی کرد. همه ی سلول ها اعم از سلول سنگ ساز کلیه، سلول چروکیده ی پوست، سلول سخت شده ی رگ ها و یا سلول سخت و مقاوم چربی، همه به یک شکل مشابه فعالیت می کنند و به شکل مشابه تخریب می شوند. اگر بتوانیم زمینه ی سلامتی یک سلول را فراهم آوریم، در حفظ سلامتی همه ی سلولها و ارگان ها موفق خواهیم بود. به عنوان مثال، مصرف غذای قلیایی جهت رفع جوش های صورت در نهایت به سلامتی کبد و قلب منتهی می شود. سیستم بدن انسان کلی از یک جزء است و هنگامی که تک تک سلول های آسیب دیده به یکدیگر می پیوندند باعث بیماری ارگان خاصی در بدن می شوند مانند بیماری های عروقی، کیسه ی صفرا و یا بیماری پوستی و برای رفع این بیماریها به پزشکان مختلفی نظیر پزشک متخصص قلب و عروق، متخصص دستگاه گوارشی و یا متخصص پوست و مو مراجعه می کنیم در حالی که ریشه ی همه بیماریها یکی است و آن اسیدی شدن بدن است. البته سالیان درازی طول می کشد تا بدن دچار چنین حالتی شود به عنوان مثال برای تبدیل سندرم متابولیک به بیماری دیابت 8 الی 10 سال زمان لازم است. مصرف سیگار از همان روز اول موجب ابتلا به سرطان نمی شود بلکه بدن به مدت 20 الی 30 سال به مبارزه می پردازد و در نهایت تسلیم می شود.

اسیدی شدن بتدریج و آهسته موجب تخریب سلول ها می شود. در واقع اسامی مختلفی که به بیماریها اختصاص داده می شود اهمیتی ندارد چون همه ی آنها درمان مشابهی دارند: قلیایی سازی بدن و فراهم کردن شرایط و محیطی که بتواند سلولها را سالم نگه دارد. 

کلمات کلیدی: درمان بیماری ها، اصول تغذیه، اسیدی شدن معده، رژیم غذایی قلیایی، درمان سرطان، سلامت بدن، تغذیه سالم، اصول تغذیه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.