دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب صفر تا صد فیتنس از زبان zyzz

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صفر تا صد فیتنس از زبان zyzz

عزیز شاورشیان در کتاب صفر تا صد فیتنس از زبان zyzz تمامی نکاتی را که به او کمک کرده است تا به فیتنس مدل تبدیل شود را جمع‌آوری کرده و در اختیار علاقه‌مندان این رشته قرار داده است.

در میان فیتنس مدل‌های مطرح دنیا شاید بتوان عزیز شاورشیان (Azizi Shavershian) ملقب به zyzz را از افرادی دانست که با داشتن بد‌ترین ژنتیک کار خودشان را شروع کردند. Zyzz در زمانی که تصمیم گرفت به ورزش رو بیاورد یک نوجوان بسیار بسیار لاغر اندام و قد بلند بود ولی در چند سال با تلاش و پشتکار توانست به صورت طبیعی و به یک فیتنس مدل تبدیل شود و به همین دلیل بسیار مورد توجه قرار گرفت.

داستان تلاش‌های zyzz برای بدست آوردن تناسب اندام انگیزه بخش هزاران نفر از افرادی بوده که مانند zyzz اندام بسیار لاغر و استخوانی داشته‌اند.

عامل دیگری که باعث شد zyzz علاوه بر معروف شدن، بسیار محبوب شود، تلاش‌اش در شبکه‌های اجتماعی برای راهنمایی و آموزش و انگیزه دادن به افرادی بود که می‌خواستند مانند او به اندام خوبی دست پیدا کنند.

در بخشی از کتاب صفر تا صد فیتنس (zyzz bodubulding bible) می‌خوانیم:

وقتی که در مورد مصرف پروتئین و انواع پروتئی نهایی که باید مصرف کنید، بررسی می‌کنید، احتمال گیج شدن زیاد است نه تنها در مورد پروتئین موجود در غذایتان، بلکه وقتی می‌خواهید از مکمل پروتئین استفاده کنید. به عنوان راهنمایی کلی، غذاهایی مثل استیک و مرغ حاوی پروتئین‌هایی هستند که مدت دوام آن در بدن متوسط است. در اینجا انواع مختلف پروتئین‌های مکمل را داریم، که در فصل مکمل‌های این کتاب کاملاً به آن می‌پردازیم.
نکته اصلی که باید بدانید این است که هر پروتئینی صرفا پروتئین نیست. پروتئین انواع مختلفی دارد که نیاز است در زمان‌های متفاوتی استفاده شوند. این دلیل اصلی تقسیم وعده‌های غذایی ماست، چون بدن فقط می‌تواند مقدار مشخصی را در واحد زمان جذب کند و بقیه هدر می‌روند.

کلمات کلیدی: بدنسازی، راه های تناسب اندام، تناسب اندام، تناسب اندام با ورزش، فیتنس، فیتنس مدل، چگونه فیتنس کار حرفه ای شویم، تمرینات فیتنس مردان، رژیم غذایی، سلامت بدن، تمرین های بدنسازی، zyzz bodubulding bible، Azizi Shavershian،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.