دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب پرورش اندام

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب پرورش اندام

کتاب پرورش اندام نوشته‌ی امین حیدریان، به طور کامل از تاریخچه‌ی بدنسازی (Budy Building) تا انتخاب مکمل‌های غذایی و رژیم‌های مناسب را توضیح می‌دهد.

از ابتدای پیدایش تمدن‌های مختلف، انسان به طور ناخودآگاه علاقه‌ی زیادی به سالم بودن و داشتن اندام متناسب و قوی داشته است و این احساس و نیاز تا به امروز ادامه دارد. به طوری که از آن زمان تا کنون همواره در میان مردم افرادی هستند که تمام سعی خود را برای داشتن اندامی زیبا و ماهیچه‌ای می‌کردند.

در بخشی از کتاب پرورش اندام می‌خوانیم:

از آنجایی که مقدار زیادی از ماهیچه از آب تشکیل شده است، برای افزودن نیم کیلو به وزن آن، تنها به 2500 کالری بیشتر نیاز داریم در حالی که برای ساخته شدن نیم کیلو چربی، بدن به 3500 کالری اضافه نیاز دارد. بیشتر کالری مازادی که برای اضافه شدن وزن لازم است از طریق مصرف مواد دارای کربوهیدرات مانند نان، انواع برشتوک، سیب زمینی و پاستا (انواع خمیر‌های تخم مرغی) به بدن می‌رسد.

نیاز به پروتئین اضافه، توسط مجلات زیبایی اندام و باشگاه‌های سراسر جهان بسیار تبلیغ شده است. بدن در هنگام تمرین‌های ورزشی نسبت به زمانی که بی‌تحرک است، به پروتئین بیشتری نیاز دارد، اما با توجه به نوع رژیم‌های غذایی رایج، بیشتر افراد نباید نگران کمبود پروتئین در بدن خود باشند. به طور کلی، خوردن غذاها و میان وعده‌هایی که شامل تمام انواع مواد غذایی باشد، بدن را از کلیه مواد لازم از جمله پروتئین، تأمین می‌کند.

کلمات کلیدی: pdf کتاب بدنسازی، یادگیری پرورش اندام، دانلود کتاب ورزشی، pdf بدنسازی، دانلود pdf بدنسازی، مکمل های پرورش اندام، یادگیری آسان بدنسازی، پرورش اندام، پرورش اندام چیست، آموزش مجانی بدن سازی، آموزش کامل ورزش پرورش اندام، آموزش کامل بدن سازی، آموزش پرورش اندام، آموزش بدنسازی، تمرین های بدنسازی، زیبایی اندام، بدنسازی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.