دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب داوطلبان مرگ 2

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب داوطلبان مرگ 2

کتاب داوطلبان مرگ 2 نوشته‌ی محمدعلی قجه، ادامه داستان ترسناک و جنایی داوطلبان مرگ است که در آن باز هم دانلد و رابرت درگیر ماجراهای ترسناک‌تری می‌شوند. 

حال دیگر جنایت‌ها به یک نقطه یا منطقه یا شهر خلاصه نمی‌شود. این بار هدف کل دنیاست. با بهره‌گیری از تکنولوژی جدید این جنایت‌ها گسترده‌تر و خونین‌تر می‌شوند.  

در بخشی از کتاب داوطلبان مرگ 2 می‌خوانیم: 

موهای قهوه‌ای‌رنگ زن میان باد می‌پیچید و چشمان اشک‌آلودش به هر سو می‌چرخید. زن هر چه فریاد زد و کمک خواست هیچ پاسخی نگرفت. همه چون مردگان بالای سرش ایستاده بودند و تنها نگاهش می‌کردند. زن بی‌پناه و وحشت‌زده می‌لرزید و آن ابلیس‌های سیاه‌پوش بی‌تفاوت و سرد نگاهش می‌کردند. 

زن باید به خود می‌بالید که امشب در این جمع مقدس به‌عنوان قربانی رستگار خدایان انتخاب‌شده است. 

لحظه‌ای بعد جام بزرگی از طلا توسط مردی بلندقد آورده شد و جلوی بدن تکیده زن قرار گرفت. دو مرد زن را وادار به‌زانو زدن کردند. زن که رمقی به تن نداشت به‌آسانی مقابلشان بر زمین گل‌آلود زانو زد. 

مردی که جامه فاخری بر تن داشت از میان مردان و زنان نقاب‌دار بلند گفت: امشب اینجا جمع شده‌ایم تا به‌رسم دیرینه‌مان قربانی خود را به خدا اهدا کنیم. باعث خوشحالی است که امروز همه کنارمان هستند و شاهد این مراسم باارزش‌اند.

کلمات کلیدی: دانلود داستان هیجان انگیز، داستان فارسی ترسناک، دانلود داستان ترسناک، داستان ترسناک، pdf داستان رایگان، مجموعه داوطلبان مرگ، دانلود داستان، دانلود داستان داوطلبان مرگ پی دی اف، داستان فارسی، دانلود داستان ایرانی، داستان ایرانی، داستان جنایی، دانلود داستان جنایی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.