دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دینامیک اختری: نگرشی نوین به تجربه‌ی خارج از کالبد

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دینامیک اختری: نگرشی نوین به تجربه‌ی خارج از کالبد

رابرت بروس در کتاب دینامیک اختری: نگرشی نوین به تجربه‌ی خارج از کالبد، همه مباحث نظری را به کناری نهاده و با بهره‌گیری از تجربیات همه طرق، فرقه‌ها و آیین‌های عرفانی شرقی و غربی تلاش نموده است تا راهکاری عملی برای وصل به مراتب بالاتر وجود انسانی را به صورت یک خودآموز فشرده منتشر نماید.

گرایش به عالم ماوراء و جلوه‌های نورانی عالم نادیدنی گرایش و غریزه‌ای است که در نهاد آدمی قرار دارد و قدمت آن به درازای قدمت تاریخ انسان است، زیرا این غریزه ریشه در فطرت بشری دارد؛ غریزه‌ای که زبان مشترک همه آدمیان است. آدمی از همان دم که به زمین، یعنی گاهواره طبیعت و عالم حس و شهادت هبوط کرد، میل به عروج به عالم والا را داشت، زیرا عالم حس و طبیعت، عالم علایق و شهوات و در نتیجه عالم ناکامی، تناقض و تضاد خواسته‌ها منجر به اختلاف، جنگ، ناآرامی، اضطراب و تباهی او می‌شود. این اضطراب، لاجرم باید جایی به سکون و ثبات برسد. آدمیان وصول به این آرامش را سعادت ابدی دانسته و آن را در گرو اتصال مطلق به مبدأ مطلق هستی می‌دانند. از شرق تا غرب عالم از بدو پیدایش حیات این شوق و انگیزه در نهادآدمی بوده، هست و خواهد بود.

در شرق آسیا سنت‌های مختلف عرفانی، نظیر عرفان هندویی، عرفان بودایی، عرفان چین و چینی و ذِن وجود دارند که همگی تحت یک حکم قرار می‌گیرند. در غرب نیز سنت‌های عرفانی مختلفی از شمنیسم در میان سرخپوستان تا فرقه‌های عرفانی رشد یافته در مهد آیین مسیحیت می‌توان نام برد.

کلمات کلیدی: ماوراءالطبیعه، دانلود کتاب دینامیک اختری pdf، دینامیک اختری چیست، دانلود کتاب دنیای متافیزیک، تجربه ی خارج از کالبد، روش های نوین انرژی، عرفان هندویی، عرفان چینی، علوم ماورائی، عالم ماوراء،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.