دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 7 روش برای بالا بردن انرژی

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 7 روش برای بالا بردن انرژی

کتاب 7 روش برای بالا بردن انرژی نوشته‌ی آکادمی مجازی باور مثبت، بهترین گزینه‌ها را برای افزایش سطح انرژی در کوتاه‌ترین زمان ممکن معرفی می‌کند.

اگر دوست دارید در لحظه و با کمترین تلاش برای بالا بردن انرژی‌تان کاری کنید، این کتاب ترفندهای جالب و علمی برای بالا بردن انرژی به شما می‌آموزد.

پیروی از یک زندگی شاد و نیروبخش، مسلما به شما انرژی و توان بیشتری می‌دهد! عکس این مطلب نیز صحت دارد. در این کتاب به نکاتی اشاره می‌شود که شما را شاد و سرزنده نگه می‌دارد. ممکن است نزدیکان و خانواده از شما بپرسند که چه راهکاری را در پیش گرفته‌اید؟ به آن‌ها بگویید: کار خاصی انجام نداده‌اید، فقط از چند نکته ساده پیروی کرده‌اید!

عوامل بسیاری می‌تواند موجب از دست رفتن انرژی بدن شما شود اما روش‌های متعددی نیز برای افزایش سطح انرژی بدن شما در زمانی که انرژی‌تان به اتمام رسیده و تمرکز کردن برایتان دشوار شده است، وجود دارد یک راه افزایش دهنده انرژی، حفظ آب بدن است اما نیازی نیست که شما به سراغ کافئین بروید.

مثلا خوردن صبحانه مقوی شما را در طی روز هشیارتر نگه می‌دارد با تحقیقاتی که تیم آکادمی مجازی باور مثبت در چند ماه انجام داده و همچنین در مطالعه‌ای که در دانشگاه کاردیف انجام شد نشان داد افرادی که از غلات غنی از فیبر در وعده غذایی صبحانه استفاده می‌کنند ده درصد کمتر از بقیه افراد احساس خستگی می‌کنند، کمتر در معرض افسردگی قرار می‌گیرند و نیز مهارت‌های شناختی بهتری دارند اولین نظریه این است که فیبر به کاهش آرام آرام جذب غذا در معده کمک می‌کند که سطح قند خون شما را ثابت نگه داشته و در نتیجه سطح انرژی تا مدت زمان بیشتری بالا باقی می‌ماند.

کلمات کلیدی: انرژی مثبت، تقویت انرژی، انرژی درونی، قدرت ذهن، آزادسازی انرژی، انرژی درمانی، افزایش انرژی روحی، بالا بردن سطح انرژی روانی، افزایش روحیه و انرژی، افزایش انرژی ذهنی، افزایش انرژی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.