دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ذهن و زمان

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ذهن و زمان

کتاب ذهن و زمان نوشته‌ی میرویس عبدللهی، درباره‌ی دو ابزار قدرتمند یعنی ذهن و زمان که در دسترس انسان قرار دارند، صحبت می‌کند. با استفاده درست از این دو ابزار شما می‌توانید به اهداف بی‌نظیری برسید.

در بخشی از کتاب ذهن و زمان می‌خوانیم:

ذهن خودآگاه از طریق حواس پنج گانه با دنیای بیرون ارتباط برقرار میکند و از آن مطلع میشود. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در انجام برخی امور اهمال کاری کنید و آن کار را به وقت دیگر موکول کنید. مثلا تصمیم میگیرید از فردا زودتر بیدار شوید و ورزش کنید اما وقتی فردا می‌رسد نه حوصله دارید که از خواب بیدار شوید و نه ورزش انجام دهید و باز تصمیم میگیرید از فردای روز بعد زودتر بیدار شوید و همین داستان دوباره تکرار میشود. در واقع این اهمال کاری به ذهن خودآگاه بستگی دارد.

کلمات کلیدی: شناخت ذهن، مدیریت ذهن، پرورش ذهن، راه های پرورش ذهن، تقویت ذهن، مهارت­های ذهنی، مدیریت فکر و ذهن، قدرت ذهن انسان، آماده سازی ضمیر ناخودآگاه، تکنیک های پرورش ذهن، تصویرسازی ذهنی، قدرت ذهن، حافظه ی فعال، کنترل ذهن، توانایی های ذهن، ذهن، پرورش ذهن خلاق،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.